یزدفردا :در پیام نماینده مردم یزد آمده است : استاد آذر یزدی در سراسر زندگی شرافتمندانه و مومنانه خود بیشترین خدمت را برای احیاء ادبیات کهن و ارتقاء فرهنگی کودکان و نوجوانان این مرز و بوم عرضه داشت و لذت خدمت فرهنگی را بر تعلقات دنیوی ترجیح داد.

مهندس علی اکبر اولیاء بمناسبت درگذشت استاد آذر یزدی پیام تسلیتی بشرح ذیل صادر نمود

انا لله و انا الیه راجعون

خالق قصه های خوب برای بچه های خوب، استاد مهدی آذر یزدی با دلی آکنده از عشق به فرزندان میهن عزیز و اسلامی ایران دعوت حق را لبیک گفت و به معبود خویش پیوست. اینجانب این ضایعه اسفناک را به اهالی فرهنگ و هنر و ادب و یکایک کودکان و نوجوانان عزیز و نیز بزرگانی که در ایام نوجوانی از گلستان پربارش بهره ها برده اند؛ تسلیت می گویم.

آذر یزدی از افتخارات استان دارالعباده بود که نام نیکش همواره در اذهان اهل معرفت و بیداری زنده و جاویدان خواهد ماند. او در سراسر زندگی شرافتمندانه و مومنانه خود بیشترین خدمت را برای احیاء ادبیات کهن و ارتقاء فرهنگی کودکان و نوجوانان این مرز و بوم عرضه داشت و لذت خدمت فرهنگی را بر تعلقات دنیوی ترجیح داد.

از خداوند حکیم علو درجات و همنشینی با اولیاء و صالحین را برای آن فقید سعید مسئلت نموده، صبر و اجر برای دوستان و ارادتمندانش خواستارم.

علی اکبر اولیاء

یزدفردا

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا