در نشست امروز شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر یزد با مدیرکل راه و شهرسازی، همکاری و ارتباط موثر و تنگاتنگ این دو دستگاه مورد تاکید قرار گرفت .

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان یزد، نقش راه و شهرسازی درتسریع برنامه های شهری سازنده وتاثیرگذارخواهد بود

رئیس شورای شهر یزد با اذعان به اهمیت این همکاری خاطرنشان کرد تحول و پیشرفت شهر درگرو تعاملات بین این دو مجموعه شهری است وباید از تمام ظرفیت های موجود در مسیر رشد و پیشرفت شهر استفاده نمائیم.

شهردار نیز با تشکر از همراهی و حمایت های راه و شهرسازی استان ادامه این روند همکاری را خواستارشد.   

 مدیرکل راه وشهرسازی استان درادامه این نشست صمیمی ضمن تشکر بخاطرحضورشان وعرض تبریک انتصاب شهردار شایسته و توانمند، نیاز فعلی شهر را در سایه همراهی دستگاههای متولی در امرساخت و ساز دانست و تاکیدکرد بهبود وضعیت ساخت وسازهای کنونی درگرو اصلاح و ارتقاء کیفیت بناهای احداثی است. به همین منظور همدلی مدیران شهری است که می تواند در بهبود این وضعیت تاثیرگذار باشد.

رضا یادگاری با تاکید بر همراهی این اداره کل در اجرای برنامه های شهری مرتبط با این اداره کل قول مساعد  داد تا با تمام ظرفیت و امکانات موجود در جهت رشد و پیشرفت شهری امن و شاد تلاش نمائیم  

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا