با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیرکل حوزه استاندار، مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و جمعی از مسئولین شهرستان تفت مراسم معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان تفت برگزار شد.

یزدفردا:، با حضور "احمد ترحمی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ، "عباس حیدری" مدیرکل حوزه استاندار، "سید مهدی طلایی مقدم" مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و جمعی از مسئولین محلی، مراسم معارفه "علیرضا نوکار" به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان تفت برگزار شد.

"احمد ترحمی" در این مراسم درباره شایعات و گمانه‌زنی‌های مختلف پیرامون استعفای "محمد محامدی" فرماندار سابق تفت گفت: محامدی فرماندار شهرستان تفت بااحساس مسئولیتی ستودنی و با توجه به طولانی شدن زمان مراسم حج تمتع در سال جاری درخواست استعفای خود را به استاندار محترم ارائه و بر پذیرش آن توسط ایشان اصرار داشت.

وی در ادامه افزود: محامدی مدیری باتجربه، کارآمد و پا به کار بود و با پیگیری‌های خود بعضی از مسائل و مشکلات حل ناشدنی در شهرستان را رفع نمود و پروژه‌های عمرانی نیز در این مدت با سرعت خوبی در حال انجام بود و ما مصمم به استفاده از ایشان بودیم اما وی بر استعفای خود تأکید داشت  و شایعات پیرامون برکناری یا جابه‌جایی ایشان صحت ندارد و پس از بازگشت از حج در جای دیگری از توانایی ایشان استفاده خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه و آغاز فرایند آن در آینده‌ی نزدیک، وزارت کشور در روزهای پایانی هفته گذشته به‌منظور آموزش، اطلاع‌رسانی و تعامل مجریان برگزاری انتخابات، مبادرت به برگزاری همایش فرمانداران سراسر کشور کرد و به همین دلیل ضرورت داشت سرپرست فرمانداری شهرستان تفت هر چه سریع‌تر انتخاب و در این دوره شرکت نماید.

ترحمی تصریح نمود: برای مسئولیت سرپرستی فرمانداری شهرستان تفت "علیرضا نوکار" از نیروهای سخت‌کوش و پرتلاش که مراحل مدیریتی خود را در نهاد ریاست جمهوری و استانداری یزد طی نموده، انتخاب شد و انتظار می‌رود اعضای شورای اداری و تأمین و سایر دستگاه‌ها و نهادها به‌منظور توسعه شهرستان، نهایت همکاری و همراهی را با وی داشته باشند.

معاون استاندار خاطرنشان کرد: در انتخاب سرپرست جدید فرمانداری شهرستان تمامی شاخص‌های توسعه شهرستان و موارد دیگر در نظر گرفته‌شده است و همچنین وزارت کشور بر انتخاب فرمانداران از بدنه این وزارت تأکید دارد.

ترحمی در پایان تأکید نمود: با توجه به شناخت از مدیران شهرستان تفت و همکاری مطلوب با سرپرست فرمانداری، شاهد برگزاری باشکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی و پیگیری و رفع مشکلات و اجرای پروژه‌های عمرانی در این شهرستان خواهیم بود.

"علیرضا نوکار" سرپرست فرمانداری شهرستان تفت نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد شهدای شهرستان تفت و "آیت‌الله جواد حسنعلی"امام‌جمعه فقید شهر تفت اظهار داشت: از اعتماد استاندار و مدیران حوزه سیاسی استانداری یزد سپاس گذارم و امیدوارم با همفکری و همکاری ائمه جمعه و جماعات شهرستان، نماینده محترم مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی و مدیران شهرستان و با همفکری با احزاب، گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، نخبگان و سایر اقشار مختلف مردم بتوانم صادقانه برای پیشرفت، رشد و تعالی شهرستان تلاش نمایم و کارنامه درخشانی برای دولت تدبیر و امید در شهرستان تفت ارائه نمایم.

در پایان این مراسم با اهدای حکم، "علیرضا نوکار" به‌عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان تفت معرفی شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا