دبیر ستاد انتخابات استان یزد از حسن اجرای ماده ۵۹ قانون انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مبنی بر ممنوعیت فعالیت تبلیغاتی کارمندان دولت در ساعات اداری و استفاده از وسایل اداری له یا علیه نامزدهای احتمالی انتخابات خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و دبیر ستاد انتخابات استان ‌یزد گفت: نظر به شروع فرآیند انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و در اجرای ماده ۵۹ قانون انتخابات مجلس مصوب هفتم آذرماه ١٣٧٨ با اصلاحات بعدی، نظارت کامل بر اجرای ماده قانون مذکور به واحدهای ذیربط ابلاغ و آغاز شده است.
"سیدمهدی طلائی مقدم" ادامه داد: بر این اساس فعالیت تبلیغاتی کارمندان دولت در ساعت اداری ممنوع و استفاده از وسایل و سایر امکانات وزارتخانه ها، ادارات، شرکت های دولتی و موسسات وابسته به دولت، شهرداری ها، شرکت ها و سازمانهای وابسته به آنها و نهادها و موسسات که از بودجه عمومی استفاده می نمایند له یا علیه نامزدهای احتمالی ممنوع می باشد.
دبیر ستاد انتخابات استان در پایان ‌سخنان خود خاطرنشان کرد: این موارد به فرمانداران، شهرداران و مدیران و رؤسای سازمان ها، ادارات و نهادهای انقلابی ابلاغ شده و لازم الاجراست.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا