رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان از وقوع حادثه جاده ای در محور ساغند به خرانق خبر داد و گفت: در این حادثه متاسفانه چهار تن جان خود را از دست دادند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ جواد کمال آبادی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان اظهار داشت: شب گذشته در کیلومتر 10 محور ساغند خرانق دو دستگاه سواری سمند و پژو روآ با یکدیگر برخورد کردند که پس از اعلام حادثه, تیم امدادی هلال احمر اردکان مستقر در پایگاه نجات بین شهری خرانق با خودروی نجات به محل حادثه اعزام شدند. متاسفانه بر اثر شدت حادثه 4 نفر از سرنشینان پژو در محل حادثه براثر جراحات وارده جان خود را از دست داده بودند که اجساد آنان توسط نیروهای امدادی هلال احمر رهاسازی شد .

وی بیان داشت : یکی از سرنشینان مصدوم سمند نیز در محل حادثه اقدامات اولیه بر رویش صورت گرفت  و 3 مصدوم دیگر پس از رهاسازی و کمکهای اولیه درمانی توسط نیروهای هلال احمر و اورژانس توسط آمبولانس اورژانس به اولین مرکز درمانی انتقال داده شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان گفت : امدادرسانی به آسیب ‌دیدگان این حادثه توسط عوامل امدادی به مدت  2 ساعت و 30 دقیقه به طول انجامید.

کمال آبادی بیان داشت : نجاتگران هلال احمر در هر ساعت از شبانه‌روز، آماده ارائه خدمات امدادی هستند و شماره تلفن ۱۱۲ پل ارتباطی بین مردم و ندای امداد جمعیت هلال احمر است و اطلاع رسانی سریع از حوادث به هر نحو ممکن باعث کاهش آسیب در حوادث می شود.

این مقام مسئول در پایان ضمن تشکر از تلاش نجاتگران هلال احمر و عوامل اورژانس,  همکاری و مشارکت دستگاه های امدادی از جمله اورژانس و هلال احمر را در صحنه حادثه لازمه کار امدادرسانی و موجب تسریع در امر پاسخگویی و کمک بموقع به آسیب دیدگان  عنوان کرد.

بنا به گزارش اعلام شده  علت حادثه انحراف به چپ خودرو سواری پژو روآ اعلام شده است .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا