معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ‌در نشست مشترک با دبیران احزاب استان با تاکید بر اشتراکات گروه ها و تشکل های سیاسی، گفت: احزاب مصداق بارز فعالیت سیاسی شفاف و قانونمند در جامعه هستند.

 نشست مشترک دبیران احزاب استان با "احمد ترحمی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و "سیدمهدی طلایی مقدم" مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری در سالن شهید موحد‌ین استانداری برگزار شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در این نشست ضمن پاسخگویی به سوالات مطرح شده از سوی دبیران احزاب استان، محورهای اساسی حوزه سیاسی در ارتباط با ا‌حزاب استان را مطرح و بیان کرد: احزاب مصداق بارز فعالیت سیاسی شفاف ‌و قانونمند در جامعه هستند و برنامه‌های ما نیز در حوزه سیاسی استان کارآمدی، شفافیت و پاسخگویی است.
"احمد تر‌حمی" ‌ادامه داد: نشست با فعالین تشکل‌های سیاسی و احزاب قانونی لذت بخش است زیرا با افرادی سر و کار داریم که دارای شناسنامه، مرامنامه و برنامه هستند؛ براساس خرد جمعی و عقلانیت گروهی تصمیم گیری می کنند و در عین اینکه مطالبه‌گر هستند پاسخگو نیز می باشند.
وی افزود: اعتقاد داریم فعالیت حز‌بی یک ارزش و مزیت است و با تاکید بر اشتراکات احزاب و پرهیز از پرداختن به اختلافات، پیشنهاد برگزاری و اجرای برنامه‌های آموزشی مشترک در محل خانه احزاب را داریم.
‌ترحمی در پایان سخنان خود از احزاب و تشکل های سیاسی خواست به موضوعات و آسیب های اجتماعی نیز ورود کنند و در این حوزه مطالبه گر باشند.
مديركل دفتر امور سياسی، انتخابات و تقسيمات كشوری استانداری نیز در این نشست از حضور دبيران احزاب استان در این جلسه تقدير و تشكر کرد و گفت: نقش احزاب و جايگاه آنها برا‌ی همگان روشن است و همه بدان واقف هستيم.
"‌سیدمهدی طلای مقدم" ‌ادامه داد: گفت ‌و گوها احتلافات را از بين می برد و اگر در موضوعات مختلف دیدگاه های خود را بيان نكنيم و پاسخ را نشنويم باعث تشديد اختلاف و در نهايت دشمنی خواهد شد و از احزاب استان اين درخواست را داريم با رويكرد جديدی که در استان به وجود آمده، بيائيم گله ها را باز‌گو و گفت و گو كنيم و مسلما بازخورد اين گفتگوها تفاهم، همد‌لی و صمیمیت است.
گفتنی است در ابتدای این نشست دبيران احزاب استان ضمن معرفی تشکل های سیاسی که در آن فعالیت دارند، مسائل، مشكلات و تنگناها‌ی پيش رو را مطرح و در ارتباط با موضوعات مختلف سياسی، اجتماعی، ‌فرهنگی و اقتصادی کشور و استان مطالب خود را بيان کردند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا