مدير فناوري اطلاعات استانداري يزد از برگزاري سيزدهمين نمايشگاه فناوري اطلاعات و ارتباطات(كاميتكس) در استان يزد خبر داد و اين رويداد را فرصتي موثر برای معرفي خدمات الكترونيك دولت به مردم دانست.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد،نشست هم انديشي و برنامه ريزي با رويكرد زمينه سازي براي مشاركت فعال دستگاه هاي اجرايي استان در سيزدهمين نمايشگاه فناوري اطلاعات و ارتباطات (كاميتكس) يزد برگزار شد.
مدير فناوري اطلاعات استانداري يزد در اين نشست گفت: سيزدهمين نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات (کامیتکس) استان یزد در  تاريخ 12 لغايت 16 دي ماه و با نگاه كاهش هزينه‌ها و افزایش مشارکت فعال بخش‌های دولتی و عمومی غیردولتی در  این رویداد مهم و ارزشمند برگزار مي شود.
«محمدحسين زارع» افزود: همچنین در راستای توسعه فناوری اطلاعات و گسترش کاربردهای آن از جمله در دولت الکترونیک، دولت و شهر هوشمند، پيشنهاد مي شود فضاي مشتركي براي اين منظور اختصاص و دستگاههاي دولتي نسبت به معرفي خدمات الكترونيكي خود به بازديد كنندگان اقدام نمايند.
زارع خاطرنشان كرد: اين امر باعث آگاهي بخشي به احاد جامعه،  توسعه كاربردهاي فناوري اطلاعات در زندگي روزمره مردم، كاهش مراجعات مردمي به ادارات دولتي و صرفه جويي در وقت و هزينه مراجعان خواهد شد.
در ادامه « محمد شوري زاده» رئيس سازمان نظام صنفي رايانه اي استان گزارشي از اقدامات انجام شده براي برگزاري سيزدهمين نمايشگاه كاميتكس ارائه و اظهار اميدواري كرد با مشاركت بخش هاي موثر دولتي و خصوصي  شاهد برگزاري نمايشگاهي خوب با دستاوردهايي ماندگار  در استان باشيم.
گفتني است در اين نشست نظرات و  راهكارهاي اجرايي زون دولت الكترونيك نيز از سوي مديران فناوري اطلاعات دستگاههاي اجرايي مطرح و  در پايان سازمان عامل منطقه ويژه علم و فناوري استان براي محوريت زون دولت الكترونيك انتخاب  شد تا تحقق اين موضوع را با مشاركت دستگاههاي اجرايي پيگيري نمايد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا