رقیه دوست‌فاطمیها، مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یزد درباره برنامه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یزد در «هفته کتاب و کتابخوانی» به ایبنا گفت: کتاب و کتابخوانی به عنوان یکی از راهکارهای موثر در جهت پیشرفت کشور و حل مشکلات است که ما در استان یزد نیز گام‌های موثری در این راه برداشته‌ایم.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن در آستانه «هفته کتاب» ما برنامه‌های مختلفی را در سطح استان برنامه‌ریزی کرده‌ایم که به صورت روزانه و با حضور مسئولانی استانی و مردم برگزار می‌شود.
 
مدیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یزد خاطرنشان کرد: برنامه‌های شاخص این هفته در سطح استان یزد شامل کلنگ‌زنی سالن چند منظوره نگین، کتابخانه فرخی‌یزدی در محل گذر فرهنگ و هنر، برگزاری نشست‌های «یک داستان تازه و یک استکان چای تازه»، برپایی همایش مدیران روابط‌عمومی ادارات، اجرای نشست کتابخوان تخصصی آب و کتاب و شب شعر با موضوع کتاب است.
 
دوست‌فاطمیها ادامه داد: نقد کتاب «اسرار رنج‌ها»، آیین تجلیل از کتابداران برگزیده استان یزد از دیگر برنامه‌های ما در هفته کتاب استان یزد است.
 
وی در پایان گفت: ما در روز ۲۴ آبان ماه نیز عضویت رایگان در تمامی کتابخانه‌های عمومی استان یزد به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی داریم که علاقمندان می‌توانند با در دست داشتن کارت ملی خود در کتابخانه‌های عمومی استان ثبت رایگان داشته باشند.

منبع:ایبنا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا