يزدفردا :استاندار يزد بر تعامل و هماهنگي بين دستگاه هاي اجرايي استان براي برطرف ساختن چالش هاي پيشروي شهرستان ها تاكيد كرد .

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد استاندار يزد در جلسه شوراي اداري شهرستان تفت كه با حضور نماينده مردم شهرستان هاي تفت و ميبد در مجلس شوراي اسلامي و جمعي از مديران دستگاه هاي اجرايي استان برگزار شد همفكري در مجموعه مديريتي استان براي برطرف كردن گوشه اي از مشكلات شهرستان تفت را يك ضرورت عنوان و تاكيد كرد : تمام مديران دستگاه هاي اجرايي استان موظف هستند با كار و تلاش و بهره گيري از امكانات استان و استفاده از نيرو و امكانات بيت المال در راستاي سازندگي كشور و به ويژه استان گام هاي موثر و اساسي بردارند .
محمدرضا فلاح زاده خدمت صادقانه براي خدا و مردم را از وظايف مهم و اساسي كارگزاران نظام برشمرد و گفت : مديران دستگاه هاي اجرايي سعي كنند كارهايي را كه انجام مي دهند به اطلاع كارگزازان خود برسانند تا آن ها نيز خود را تقويت كنند و اگر كسي در مجموعه است كه خوب كار نمي كند مورد مواخذه قرار گيرد .

وي با اشاره به استراتژي امام راحل (ره) درباره اين كه فقط يك تئوري كامل انسان از گهواره تا گور است افزود : تنها دين و معنويات است كه مي تواند يك جامعه را سربلند كند و همانطور كه با پيروي از دستورات بزرگان دين توانستيم كشور را در سه عرصه امنيت – سازندگي و توسعه سياسي تكميل كنيم هم اكنون هم بايد با بهره گيري از دين و معنويات بر ساير مشكلات استان همچون اشتغال – مسكن جوانان و آب كشاورزي چيره شويم .

استاندار يزد با بيان اين كه حوزه جغرافيايي انساني و بخش كشاورزي استان يزد تشنه است اضافه كرد : طرح آبرساني به يزد از پروژه هاي بسيار بزرگ و ملي كشور است كه در حال انجام كارهاي مطالعاتي آن هستيم و كار مطالعاتي شهرستان تفت روبه اتمام است و اميد است اعتبار آن در بودجه سال آينده گنجانده شود تا هر چه سريعتر اين پروژه عظيم تحقق پيدا كند .

محمد رضا فلاح زاده جنبش و حركت مضاعف مسئولان استان براي اجرايي شدن مصوبات سفر رئيس جمهور به استان را بسيار حائز اهميت دانست و از همه مديران دستگاه هاي اجرائي استان خواست تا بااتحاد و همدلي بايكديگر – توكل به خدا – توسل به اهل بيت و يك برنامه ريزي منسجم و دقيق يك تحول عظيم و يك جهش بزرگ همه جانبه در سطح استان ايجاد كنند .

نماينده مردم تفت و ميبد در مجلس شوراي اسلامي هم در اين نشست فعاليت هاي دولت نهم دردوسال گذشته را در شهرستان تفت يادآور شود و اظهار داشت : عليرغم اين كه شهرستان تفت بر روي سفره هاي آب زيرزميني قراردارد وي از اين نعمت بي بهره است و با تلاش دولت نهم توانستيم مقدمات آبرساني به اين شهرستان را فراهم كنيم چرا كه كيفيت آب آشاميدني اصلا خوب نيست و براي اجرايي شدن اين طرح در شهرستان نزديك به 15 ميلياردريال اعتبار نياز است .

سيد جلال يحيي زاده رسيدگي به وضعيت 750 كيلومتر از راه هاي روستايي شهرستان تفت – گازرساني به بخش نير و بخش مركزي اين شهرستان – ارائه امكانات وتسهيلات به روستائيان و جلوگيري از مهاجرت آنان به شهر – احداث شبكه فاضلاب شهري تفت با اعتبار 57 ميليارد ريال را از طرح هاي نيمه تمام اين شهرستان برشمرد و از مسئولان استان خواستار رسيدگي براي اجراي هر چه سريعتر اين طرح ها شد . وي اصلاح حوزه انتخابيه نمايندگان استان در مجلس و تعيين فرماندار را ازديگر چالش هاي پيشروي اين شهرستان دانست .

در اين جلسه اعضاي شوراي اداري شهرستان تفت نظرات – پيشنهادات و انتقادات و نيازمندي هاي منطقه خود را نظير اصلاح لوله كشي آب تفت – حفر دو حلقه چاه جديد براي شرب و دامپروري – ساختاستخر ذخيره آب و تعطيل نشدن مدارس كم جمعيت استان را مطرح كردند .

يزدفردا

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا