با حضور در منزل شهید محمدحسین موحدین (جوکار)

 پیام تسلیت دبیرکل نهاد کتابخانه‌های کشور بمناسبت درگذشت همسر شهید موحدین  ابلاغ شد


سیدعلی غیاثی مدیرکل مشارکت‌ها و شهرداری‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشوربه اتفاق مسئولین  اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد  با حضور در منزل شهید موحدین پیام تسلیت مهندس واعظی را به خانواده این شهید بزرگوار به مناسبت درگذشت همسر مکرمه شهید محمدحسین موحدین ابلاغ کردند.


 در این دیدار یک ساعته که در منزل شهید محمدحسین جوکار، معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد در دوران دفاع مقدس انجام شد، سیدعلی غیاثی ضمن تقدیم پیام تسلیت کتبی مهندس واعظی به مناسبت درگذشت همسر مکرمه این سردار سرافراز دفاع مقدس، از خداوند متعال برای یادگاران این دو عزیز سفر کرده طلب صبر نمود.


 مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد نیز در این دیدار ضمن عرض تسلیت درگذشت این بانوی فداکار و صبور به خانواده موحدین، به سابقه دوستی دوران دانشجویی و همرزمی شهید موحدین (جوکار) و مهندس منصور واعظی اشاره کرد و اظهار داشت: با نظر موافق دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور مقرر شد یکی از کتابخانه‌های تازه تأسیس استان به نام این زوج آسمانی مزین شود.

یاسر موحدین، فرزند ارشد شهید جوکار نیز ضمن تشکر از ابراز همدردی دبیرکل نهاد و حضور  در منزل این شهید بزرگوار، به تشریح دوران بیماری مادر خود پرداخت.


در پایان این دیدار، با اهدای یک جلد کلام‌الله مجید، از صبر و استقامت خانواده این سردار سرافراز دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است :همسر فداکار شهید بزرگوار محمد حسین جوکار (موحدین) بعد از دوران بیماری طولانی در 20 اردیبهشت ماه 90به رحمت حق پیوست. مجاهدت ها و رشادت ها و مبارزات خستگی ناپذیر شهید عزیز محمد حسین جوکار که با کوله باری سرشار از ایمان و اعتقاد راستین به امام و انقلاب شکنجه های رژیم ستم شاهی را با سرفرازی تجربه کرد ه و بعد از پیروزی انقلاب در سنگرهای مختلف چون سرداری سپاه اسلام و مدیری آگاه و خدوم  خدمت نمودو سرانجام معاونت سیاسی امنیتی استانداری یزد و معاونت فرهنگی تیپ الغدیر را با شایستگی تمام عهده دار شد.

 آن مرحومه مغفوره که درغیاب همسر با صبوری فرزندان شایسته ای تربیت کرد ب

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا