محمد رضا شوق الشعراء

یزدفردا"محمد رضا شوق الشعراء:اجاره خانه شهردار سابق یزد را همچنان شهرداری یزد پرداخت می کند!؟
    بیچاره مردم حسن آباد و چاه ملکی و بلوار دهه فجر و ... که شهردارشان ساکن خانه ای مجلل در صفائیه یزد بود

    سید علی اکبر میروکیلی، شهردار سابق یزد، همچنان با تلفن همراه شهرداری یزد صحبت می کند و در خانه مجللی که شهرداری به مبلغ شصت میلیون تومان برای او رهن کرده ساکن است، و اما چنین خانه کاخ گونه ای که اجاره ماهیانه آن بیش از دومیلیون تومان می باشد، زیبنده مشاور عمرانی فلاح زاده می باشد!؟ و اگر قرار باشد مشاور فلاح زاده در چنین خانه ای با هزینه بیت المال زندگی کند، پس معاونان استاندار در چه خانه ای زندگی خواهند کرد؟
    بزرگترین اشتباه شورای سوم یزد، انتخاب میروکیلی بعنوان شهردار یزد بود که در نهایت به رهن خانه برای او در صفائیه منتهی شد.

خانه ای که هیچگاه شهرداری یزد، برای شهرداران مردمدار قبل از میروکیلی اجاره نکرده بود و برای دومین شهردار شورای سوم نیز اجاره نکرده است.

براستی «حق اجاره خانه» عظیمی زاده شهردار جدید یزد چه می شود و چرا شورای سوم کسی را که ساکن یزد نبود بعنوان شهردار یزد انتخاب کرد.

شهرداری که روبروی چشم اعضای متدین شورای سوم شهر، نزدیک به صد میلیارد تومان بدهی برای شهر و شهرداری بجا گذاشته است و اما این میلیاردها بدهی در کجا و چگونه هزینه شده است و بریز و بپاش ها و حاتم بخشی ها و هزینه سفرهای خارجی و داخلی چه سهمی در این بدهی فاجعه بار دارد؟
    تبصره اول:

     میروکیلی هنوز شهردار یزد است!!؟

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا