میرزا محمد کاظمینی

میرزا محمد کاظمینی

حضرات بزرگواری که نامشان را برده ام در دوره اصلاحات، فرماندهان ارشد سپاه یزد بودند که الان استاندار و در همان رده فرماندهی هستند و منشا خدمات ارزند ای می باشند.

جریانات انصار حزب ا... هم از این اقایان تبعیت می کردند و نهایتا دولت اصلاحات تمام شد و دولت انتظار، بنا به گفته اقای احمدی نژاد آعاز گردید......

در دولت اصلاحات دو فیلم در پرده های سینما اکران شد(مارمولک و آدم برفی) که در استان یزد این سه نفری که اسمشان را برده ام و دیگر عزیزان انصار حزب ا... ،گریبان چاک نموده و اجازه اکران آن  فیلم ها را در سینما ندادند.

اما در دولت انتظار، به سهولت فیلم«گشت ارشاد» که آبروی بسیجیان ـ نیروی انتظامی و مقدسات را هدف قرار داده است و بی حیایی را به حد اعلی رسانده، نه تنها اکران، بلکه به شبکه های خانگی به تیراژ اولیه 500هزار نسخه، ارائه گردیده است؟!

براستی مسلمانی اقایان در حد شعار است یا جامعه عمل پوشانده یا شاید نمی دانند فیلم از چه قرار است؟ و علت بی تفاوتی این مسلمانان درمقابل این فیلم چیست؟ و چرا دیگر گریبان چاک نمی زنند؟

علی ایحال اگر واقعیت مرگ وجود نداشت و پرسش قبر نبود، انسان از غصه دق می کرد که الحمد ا... :

عدل خدای کار خود می کند آخر             صبر تو کم ور نه سنگ حق به ترازوست

نکته:

1 ـ  مسلما مسلمانان گرامی آقایان ذکر شده، پیگیر موضوع برای جمع اوری این افتضاح سینمای دولت انتظار هستند

2 ـ انشا ا... با روشنفکری دینی، آثار ناب سینمای تولید، تا شاهد ارتقای سطح فرهنگ عمومی و رشد  باورهای دین باشیم.

3 ـ براستی آیا توفیق درک دولت واقعی عدالت، و ظهور منجی عالم بشریت را خواهیم  داشت؟ (انشا ا... تعالی)

4 ـ این ضرب المثل که این سر بام زمستان ، آن سر بام تابستان در این یادداشت مصداقی دارد.

5 ـ فیلم گشت ارشاد کاری از سعید سهیلی است و پولاد کیمیایی ـ حمید فرخ نژاد ـ ساعد سهیلی ـ نیوشا ضیغمی و سحر قریشی  در آن ایفای نقش نموده اند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا