استاد مشکیان پیشکسوت فرهنگی یزد در بخش قلب بیمارستان سیدالشهداء یزد

یزدفردا "استاد محمد رضا مشکیان پیشکسوت فرهنگی استان یزد در بخش قلب بیمارستان سیدالشهداء یزد بستری شد .

به گزارش خبر نگار یزدفردا "استاد محمد رضا مشکیان که متولد 1301 می باشد یکی از افراد تاثیر گذار در بخش فرهنگ و ادب استان بشمار می آید واز جمله فعالیت های وی می توان به تاسیس و اداره دبیرستان آینده در سالهای دور اشاره نمود ،از افراد شاخصی که در آن دبیرستان موفق به تحصیل شدند،می توان به سردار محمد علی جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره نمود .

استاد محمد رضا مشکیان در طول عمر پر برکت خودتوانست در امور مختلف تاثیر گذار بوده و توانائی های خود را در اختیار جامعه فرهنگی استان قرار دهد و از  اهم فعالیتهای استاد مشکیان می توان به

- معاون اداره آموزش و پروش یزد

-موسس بنیاد خیریه یزد ( بنیاد یزد )

-موسس و مدیر بنیاد یزدشناسی

-،عضو انجمن مفاخر استان یزد

-رئیس  انجمن ادبی کتابخانه مرحوم وزیری یزد

-،مدیر کانون بازنشستگان کشوری تا سال گذشته 

اشاره نمود .

براساس گزارش خبرنگار ما وی در حال حاضر در بخش قلب بیمارستان سیدالشهداء یزد توسط  دکتر صدر متخصص بیماریهای قلبی  تحت درمان است .

یزدفردا "ضمن آ رزوی بهبودی برای این پیر فرزانه و معلم پیشکسوت  امیدواریم که شاگردان و فرهنگ دوستان استان در تکریم و احترام مقام شامخ این  معلم  به وظیفه اجتماعی خود عمل نمایند .

توضیح:وی در اتاق شماره 281  بخش قلب بیمارستان سیدالشهداء بستری می باشد و انشالله  گروه خبری یزدفردا جهت تهیه گزارش تصویری از وضعیت ایشان فردا زمان ملاقاتی  در بیمارستان سیدالشهداء یزد حضور می یابد و گزارش تکمیلی تقدیم عزیزان خواهد شد .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یزدفردا  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا