امام جمعه مهريزدر مراسم افتتاح هتل رستوران شهرستان مهريز:
 بياييد دست در دست هم بدهيم و شهرمان را بسازيم، ما خوشحال مي شويم كه در مهريز امكاناتي باشد كه همپاي مركز استان حركت كند  
یزدفردا :طي مراسمي با حضور حجه الاسلام برهان امام جمعه مهريز، زارع زاده فرماندار و جمعي از مسئولين استان و شهرستان اولين هتل رستوران شهرستان مهريز افتتاح شد.
به گزارش خبر نگار یزدفردا :در اين مراسم هاشمي مسئول هتل رستوران سبز مهريز گفت: اين مكان با اعتباري بالغ بر 850 ميليون تومان در زميني به وسعت 2500 متر مربع و با زيربناي 1700 متر مربع احداث شده است و تاكنون 25 نفر اشتغالزايي داشته است.
در ادامه فرماندار مهريز گفت: كل ماليات و عوارضي كه سال گذشته در شهرستان مهريزدريافت شده است كمتر از 150 ميليون تومان بوده است كه نسبت به ديگر شهرستانهاي استان رقم بسيار ناچيزي مي باشد.
زارع زاده گفت: ما بايد افتخار كنيم كه خداوند ما را در اين مقطع زماني قرار داده است و ما بايد همت كنيم و هر كسي در هر سمتي و شغلي كه هست بايد براي شكوفايي شهر و كشورش تلاش كند.
حجه الاسلام برهان امام جمعه مهريز نيز در اين مراسم گفت:كارهاي عمراني كه از امربه معروف نشأت گرفته باشند در همه زماني ميمون و مبارك هستند و كار عمراني بايد بركات فرهنگي داشته باشد. وي خطاب به اعضاي شوراي شهر مهريز گفت: شماها بايد سعي كنيد براي خودتان يادگاري بگذاريد و با احداث خيابانها و انجام كارهاي عمراني مي توانيد شهر را به سوي پيشرفت سوق دهيد. آيا براي ما شهروندان مهريزي زشت نيست كه براي اسكان روحانيون يا شخصيت هاي مهم يك سالن مجلل و يك هتل نداشته باشيم؟ مگر ما مهريزي ها چه كمتر از ساير شهرستاهناي استان داريم؟ مگر مردم ما عزيزتر از مردم  شهرهاي ديگر نيستند؟ بياييد دست در دست هم بدهيم و شهرمان را بسازيم، ما خوشحال مي شويم كه در مهريز امكاناتي باشد كه همپاي مركز استان حركت كند.
حجه الاسلام برهان خطاب به مسئولين شهرستان مهريز گفت: هر كاري كه مي خواهيد شروع كنيد اگر انگيزه اش شيطاني باشد آن كار خراب است و اگر انگيزه اش كار نيك باشد پر بركت است.
امام جمعه مهريز گفت: كجاي استان آب و هوايي به لطافت مهريز دارد؟ نه سرد و سوزان است و نه گرم و خشك، كنار جاده سنتو قرار گرفته است، خاك شور و آب شور ندارد، در دره واقع نشده است و براي توسعه يافتن مكان مناسبي است و در كل يك ميني سيتي واقعي است و شهري است كه موقعيت آن براي يك شهر دانشگاهي بسيار مناسب است. اي مسئولين شهر به كساني كه تفرقه ايجاد مي كنند و كار را خراب مي كنند ميدان ندهيد و كار را خودتان به دست بگيريد و با استفاده از امر به معروف شهر خود را بسازيد.
حجه الاسلام برهان گفت: من به مهريز برنگشته ام جز براي شكر نعمت و اين به خاطر خوبي مردم مهريز است و من مانند پدري هستم كه لباس بچه هايش نو و لباس خودش كهنه است چون بدترين كوچه در مهريز كوچه درب منزل من است و من بارها گفته ام محله خودم آخرين جايي باشد كه آباد مي شود و كارهاي عمراني كه من انجام داده ام عمومي بوده است.
گزارش تصویری متعاقبا منتشر خواهد شد  
یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا