معاون آموزشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مهریزگفت: دانش آموزان سرمایه های اصلی کشور هستند

معاون آموزشی مدیریت آموزش و پرورش مهریز در همایش تجلیل از دانش آموزان برتر مقاطع تحصیلی راهنمایی  و متوسطه مهریز گفت: در سالی كه سال تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی نام گرفته، با توجه به اینكه سرمایه های اصلی كشور دانش آموزان هستند، امیدواریم با برنامه ریزی هدفمند، در چارچوب ضوابط تعلیم و تربیت اسلامی، جوانان با سواد و مومنی تحویل جامعه دهیم .

حسین زارع خورمیزی با بیان اینکه شهرستان مهریزدارای استعدادهای درخشانی است که هر ساله با رتبه ی بسیار خوب در دانشگاهها پذیرش می شوند افزود: تقدیر از این جوانان و آینده سازان می تواند زمینه رشد بیشتر و بهتر آنها را فراهم سازد .

وی افزود: برگزاری این همایش ها ضمن ایجاد پویایی و انگیزه برای دانش آموزان، مدیران و معلمان، آنها را تشویق می كند تا در زمینه های علمی گام های موثری بردارند .

وی ایجاد رقابت سالم بین مدارس را از دیگر اهداف برگزای این همایش عنوان نمود و گفت: معلمان و دانش آموزان در مدارس جداگانه، مشغول به تدریس و تحصیل هستند كه با برگزاری این مسابقه ها، سطح علمی دانش آموزان با هم سنجیده شده و در یك رقابت علمی، توان آموزشی مدارس مختلف و معلمان مشخص می شود .
معاون آموزشی مدیریت آموزش و پرورش مهریزادامه داد: تقدیر از دانش آموزان برتر ضمن ایجاد پویایی و انگیزه برای دانش آموزان، مدیران و معلمان، آنها را تشویق می كند تا در زمینه علمی گام های موثرتری بردارند .

زارع از دانش آموزان خواست که با تلاش وپشتکار خود در درسهایشان وکسب مدارج بالای علمی بتوانند در جامعه موفق باشند وپله های ترقی برای پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی راطی نمایند.

در پایان این همایش از 150 نفر دانش آموز برتر مقاطع راهنمایی و متوسطه شهرستان و نیز مدیران و معلمان آنان با اهداء لوح تقدیر تجلیل و به رسم یادبود جوایزی به آنها داده شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا