یزدفردا: کتاب «از مهاباد تا مهاباد» زندگی و فعالیت‌های علمی شهید محسن فخری‌زاده تالیف امیرحسین نباتی از سوی مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شد. در این کتاب بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری خطاب به ملت ایران اشاره شده است.

به گزارش یزدفردا: کتاب «از مهاباد تا مهاباد» زندگی و فعالیت‌های علمی شهید محسن فخری‌زاده تالیف امیرحسین نباتی از سلسله کتاب‌های تاریخ شفاهی زندگی شهدای هسته‌ای از سوی مرکز اسناد انقلاب اسلامی به بازار کتاب آمد.

در این کتاب به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری خطاب به ملت ایران اشاره شده و آمده است: «…اینجانب همواره به دانشگاه‌ها و دانشگاهیان و مراکز پژوهش و پژوهندگان، گرم و قاطع و جدّی دراین‌باره تذکّر و هشدار و فراخوان داده‌ام، ولی اینک مطالبه عمومی من از شما جوانان آن است که این راه را با احساس مسئولیت بیشتر و همچون یک جهاد در پیش گیرید. سنگ بنای یک انقلاب علمی در کشور گذاشته شده و این انقلاب، شهیدانی از قبیل شهدای هسته‌ای نیز داده است…» (از بیانیه «گام دوم انقلاب» خطاب به ملت ایران)

کتاب «از مهاباد تا مهاباد» زندگی و فعالیت‌های علمی شهید محسن فخری‌زاده تالیف امیرحسین نباتی با ۱۰۲ صفحه، شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و بهای ۷۰ هزار تومان از سوی مرکز اسناد انقلاب اسلامی به بازار کتاب آمد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا