یزدفردا:یک گزارش جدید ادعا می کند که سیستم پرداخت اپل پی در سال گذشته پرکاربردترین پلتفرم پرداخت مبتنی بر تلفن همراه بوده است.

 

نرخ کاربران سیستم پرداخت اپل حدود 30.3 میلیون کاربر تخمین زده می شود و Starbucks  رقیب این شرکت 25.2 میلیون نفر است. همچنین این تعداد سیار بالاتر از خدمات  گوگل پی است.اپل پی در فروشگاه های سراسر ایالات متحده بسیار پذیرفته شده است و تخمین زده می شود تا سال 2020 تقریباً در 70٪ از همه خرده فروشان حضور داشته باشد.

اپل پی از سیستم های فروش جدید (POS) که با سیگنال های NFC کار می کنند استفاده کرده است. همین روند باید به گوگل پی و سامسونگ پی نیز کمک کند اما آنها همچنان به تقسیم بازار اندروید بین خود ادامه می دهند و به عبارتی به علت این تقسیم بازار به اندازه اپل پی اقبال موفقیت ندارند.

با نگاه به آینده eMarketer پیش بینی می کند که حدود 30٪ از دارندگان تلفن های هوشمند آمریکایی در سال آینده از یک برنامه پرداخت تلفن همراه استفاده کنند. گسترش اپل پی در خارج از ایالات متحده نیز بسیار قوی تر خواهد بود زیرا در حال حاضر در بیش از 40 کشور جهان موجود است که در اینده منجر به تسلط بیشتر اپل در بازار پرداخت های آنلاین می شود.

 

منبع: انتخاب

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا