حادثه ای هولناک برای فرزند استاد شهریار

  پرینت
شناسه خبر : 154018 | تاریخ انتشار : 13 Mehr 1398 - 22:23 | 12432 بازدید | تعداد دیدگاه : 0 | ارسال توسط :

یزدفردا:حوادث رکنا: هادی بهجت تبریزی فرزند استاد شهریار شب گذشته در یک سانحه رانندگی دچار مصدومیت شدید شد.

به گزارش رکنا، هادی بهجت تبریزی فرزند استاد شهریار ساعت ۱۱ شب گذشته (جمعه ۱۲ مهر ماه) در خیابان ۱۷ شهریور جدید در یک سانحه رانندگی با پژو پارس تصادف کرده و دچار مصدومیت شدید شد.

او در حال حاضر در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز بستری است.

علیار راستگو معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی و بهروز مهدوی فرماندار شهرستان تبریز ظهر امروز از هادی بهجت تبریزی فرزند استاد شهریار عیادت کردند.

معاون استاندار و فرماندار تبریز به همراه محمد محمدپور مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تبریز روند درمان فرزند شهریار را پیگیری کردند

حادثه برای فرزند استاد شهریار در تبریز

 

سانحه رانندگی، پسر استاد شهریار را روانه بیمارستان کرد.

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت : هادی بهجت تبریزی؛ دیشب ساعت 23:18 در خیابان ۱۷ شهریور جدید تبریز با خودروی سواری پرشیا برخورد کرد و راهی بیمارستان شد.
وحید شادی نیا افزود : با حضور اورژانس در صحنه، فرزند استاد شهریار به علت پایین بودن سطح هوشیاری و شکستگی از ناحیه پا به بیمارستان امام رضای تبریز منتقل شد.
به گفته منابع بیمارستانی ، وی از وضع نسبتا مطلوبی برخوردار است.
برخی از مسئولان آذربایجان شرقی از جمله معاون سیاسی و امنیتی استاندار ، فرماندار شهرستان تبریز و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان امروز از هادی بهجت تبریزی عیادت کردند.

 

هادی بهجت تبریزی، فرزند استاد شهریار در سانحه تصادف روز گذشته در تبریز به شدت مجروح شد و به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در این شهر انتقال یافت.

ایرج نوبهار، وکیل خانوادگی استاد شهریار در گفت‌وگو با فارس با اعلام خبر تصادف هادی بهجت تبریزی فرزند استاد شهریار، افزود: آقای بهجت، فرزند استاد شهریار، روز گذشته در حادثه تصادف خیابان ۱۷ شهریور تبریز (محل سکونت فرزند این شاعر) در حالی که از خیابان عبور می‌کرد با یک دستگاه خودرو برخورد کرد و به بیمارستان امام رضای تبریز منتقل شد. او اکنون تحت درمان پزشکان است.

خبرنگار فارس ضمن تماس با بیمارستان امام رضا (ع) تبریز از آخرین وضعیت فرزند استاد شهریار کسب اطلاع کرد که بر اساس این خبر، هادی بهجت به بخش آی سی یو ۶ منتقل شده و درمان وی ادامه دارد.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا
برچسب ها
اخبار مرتبط
تصاویر کمتر دیده شده محمدحسین شهریارکه گاهی شهریار سخن ورهبر معظم انقلاب اورا حکیم نامیند
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • هیچ نظری موجود نیست