یزدفردا:همزمان با سفر وزیر نیرو به استان البرز در اولین روز از هفته دولت ۲۲ طرح آبرسانی به روستاهای این استان افتتاح شد.

 "رضا اردکانیان" امروز در سفر به استان البرز، از طرح‌های آبرسانی به روستاهای شهرستان‌های ساوجبلاغ و طالقان بازدید و همزمان ۲۲ طرح آبرسانی به روستاهای این استان را افتتاح کرد.

"عبدالحسین حسن‌زاده" مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان البرز گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت، طرح مجتمع آبرسانی آیت الله طالقانی در شهرستان طالقان با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید. بهسازی دو دهنه چشمه، احداث ۴.۵ کیلومتر خط انتقال، احداث ۵۰۰ متر مکعب مخزن و ۹ کیلومتر شبکه توزیع و استانداردسازی انشعاب‌ها از مجموعه اقدامات صورت گرفته برای مجمتع آبرسانی مذکور به‌شمار می‌آید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان البرز با اشاره به بهره‌برداری از طرح دیگر آبرسانی روستایی به این شهرستان گفت: احداث تصفیه‌خانه، شبکه جمع‌آوری و خط انتقال فاضلاب روستای دنبلید با اعتباری افزون‌بر ۴۵ میلیارد ریال انجام شده است.

حسن‌زاده با بیان اینکه روستای دنبلید دارای یک هزار و ۸۶۰ نفر جمعیت است، افزود: این طرح شامل احداث تصفیه‌خانه فاضلاب با ظرفیت ۲۵۰ مترمکعب، شبکه جمع آوری و خط فاضلاب به طول ۸۸۰۰ متر، ایستگاه پمپاژ و نصب انشعاب‌های فاضلاب است.

 

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا