یزدفردا– کرمانشاه – فرمانده انتظامی استان گفت: فداکاری یکی از ماموران پلیس شهرستان گیلانغرب، جان مادری را که بر اثر سقوط در آب رودخانه در حال غرق شدن بود، نجات داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: عصر روز گذشته (جمعه) خانواده ای برای تفریح حوالی رودخانه "شلین گلین" گیلانغرب اطراق کرده و مادر این خانواده که به آب رودخانه نزدیک شده بود ناگهان تعادلش را از دست داده و به داخل رودخانه خروشان سقوط می کند.

وی ادامه داد: جریان آب به قدری قوی بوده که وی را به سمت درختان حاشیه رودخانه و قسمت عمیق آن که محل اسکان جمعی از گردشگران بوده می کشاند و در همین حین یکی از ماموران انتظامی گیلانغرب که با داد و فریادهای خانواده این فرد متوجه وقوع حادثه می شود، برای نجات جان وی خود را به آب می زند.

سردار جاویدان تصریح کرد: پس از دقایقی تلاش نفس گیر، مامور فداکار پلیس گیلانغرب موفق به نجات جان مادر که در جدال با مرگ و زندگی بود، می شود.

فرمانده انتظامی استان با تجلیل و قدردانی از فداکاری ماموران انتظامی گیلانغربی، گفت: خدمت به مردم حتی در سخت ترین شرایط یکی از موضوعاتی بوده که همواره در دستور کار من و همکاران قرار داشته است.

وی در پایان به خانواده ها توصیه کرد از اطراق در حاشیه رودخانه های خروشان خودداری و حتما جوانب کار را نیز بسنجند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا