یزدفردا: فارس- فرمانده انتظامي فیروزآباد از دستگيري سرکرده باند حرفه اي سارقان احشام با 30 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "مهدی جوکار" در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: با توجه به وقوع چندين فقره سرقت احشام در اين شهرستان، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران قرار گرفت.

وی با بيان اينكه پليس شهرستان فیروزآباد با انجام کارهای اطلاعاتی از حضور سرکرده باند سارقان احشام در یک مخفيگاه مطلع شدند، تصريح كرد: ماموران موفق شدند در يك عمليات ضربتي وي را دستگير كنند.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه متهم در بازجويي فني و تخصصي به 30 فقره سرقت احشام اقرار كرد، عنوان داشت: اين سارق حرفه اي تحويل مراجع قضائي و از آن طريق روانه زندان شد.

فرمانده انتظامي شهرستان فیروزآباد با اشاره به اينكه متهم از سال 88 تاکنون با تشکیل باندهای متعدد سرقت احشام باعث ایجاد ناامنی در شهرستان های مختلف استان شده بود، خاطر نشان كرد: وظيفه نيروي انتظامي ايجاد آرامش و امنيت برای مردم است؛ اما از شهروندان تقاضا داريم با استفاده از نگهبان و نصب دوربین مداربسته در محل های نگه داری احشام، سارقان را در انجام عمل مجرمانه خود ناکام بگذارند.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا