ارسال نامه رئیس محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام به مقام معظم رهبری صحت ندارد.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام با اعلام تاسف از برخی خبرسازی‌های زنجیره‌ای درفضای مجازی که متاسفانه بدون بررسی صحت و سقم آن، به برخی پایگاه‌های رسمی نیز تسری یافته اعلام می‌دارد: ارسال نامه رئیس محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درباره برخی متهمان و یا هجرت به نجف اشرف از اساس کذب محض بوده وبه هیچ عنوان صحت ندارد.

شایعه مهاجرت آیت‌الله آملی لاریجانی به نجف تکذیب شد

 از شب گذشته برخی کانال‌ها و اکانت‌ها در شبکه‌های اجتماعی خبری منتشر کردند مبنی بر اینکه آیت‌آلله آملی لاریجانی رئیس کنونی مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس سابق قوه قضائیه قصد دارد به زودی از ایران مهاجرت کرده و در نجف اشرف مستقر شود.
 
یک شخصیت نزدیک به آیت‌الله آملی لاریجانی برخی شایعات منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر قصد او برای مهاجرت به نجف اشرف را تکذیب کرد و آن را یک دروغ بی‌پایه خواند.

به گزارش تسنیم، از شب گذشته برخی کانال‌ها و اکانت‌ها در شبکه‌های اجتماعی خبری منتشر کردند مبنی بر اینکه آیت‌آلله آملی لاریجانی رئیس کنونی مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس سابق قوه قضائیه قصد دارد به زودی از ایران مهاجرت کرده و در نجف اشرف مستقر شود.

خبرنگار  ما در تماس با یکی از شخصیت‌های نزدیک به آیت‌ا‌لله آملی صحت و سقم این خبر را جویا شد. این منبع مطلع با تاکید بر اینکه این شایعه هیچ نسبتی با واقعیت ندارد و کذب است، گفت: آیت‌الله آملی لاریجانی به زودی جلسات تدریس دروس حوزوی را در حوزه علمیه قم مجدداً از سر خواهند گرفت و بنایی بر مهاجرت ندارند.

او تاکید کرد که آقای آملی لاریجانی همچنین به زودی تحولات مورد نظر مقام معظم رهبری در ساختار مجمع تشخیص مصلحت نظام را پیگیری خواهد کرد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا