نماینده مجلس: ۲ عضو دیگر تیم هسته‌ای متهم به جاسوسی هستند

 مجتبی ذوالنور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره پرونده عبدالرسول دری اصفهانی اظهار کرد: متأسفانه در تیم مذاکرات هسته‌ای کشورمان فقط دری اصفهانی نیست که مرتکب چنین تخلفی شده بلکه افراد دیگری هم بودند که اتهامات مشابه داشتند.

 
 
 
وی ادامه داد: علاوه بر دری اصفهانی دو نفر دیگر هم در تیم مذاکره کننده به همین اتهام هستند که یکی از آنان در کانادا به سر می‌برد و دیگری هم در یکی دیگر از کشورهاست.
 
ذوالنور با بیان اینکه پرونده دری اصفهانی مراحلی طولانی را به صورت مکتوم و بدون آنکه رسانه‌ای شود طی کرد، گفت: در نهایت علیه وی حکم صادر شده و با توجه به اینکه مراحل تجدید نظر هم طی گردیده، حکم وی قطعی و اتهامش جاسوسی است.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه کسانی که می‌گویند اتهام دری اصفهانی جاسوسی نیست از جانب خودشان می‌گویند، اظهار کرد: واقعیت پرونده وی غیر از مسائلی است که این افراد می‌گویند.
 
وی خاطر نشان کرد: متأسفانه حکم دری اصفهانی به جاسوسی قطعی شده است و اینکه عرض می‌کنم متأسفانه به این دلیل است که ما خوشحال نیستیم افرادی از زندگی و خدمت به مردم ساقط شوند و در حد جاسوسی برای قدرت‌های بیگانه سقوط کنند و به منافع ملی و وطن خود خیانت کنند.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا