عضو فنی هیات مدیره استقلال گفت: «متاسفانه اداره مالیات بدون اطلاع یک میلیارد از حساب باشگاه برداشت کرد.»

به گزارش یزد فردا ، حسن زمانی درباره‌ اینکه باشگاه استقلال جریمه‌ای برای محمد خرمگاه به‌دلیل درگیری با مربی صبای قم درنظر می‌گیرد یا نه، اظهار داشت: «ما منتظر این هستیم که کمیته انضباطی آرای نهایی خود را در رابطه با بازی استقلال و صبای قم اعلام کند. پس از آن با استناد به گزارش آن بازی در جلسه هیات مدیره به این موضوع رسیدگی می‌کنیم.»
او ادامه داد: «درست است که بی‌احترامی‌ها از سوی مربی تیم صبا بود ولی ما به هیچ وجه حرکت مربی خودمان را تایید نمی‌کنیم و شدیدا از دو طرف گله‌مند هستیم. نباید چنین اتفاقاتی از سوی مربیان و بازیکنان ما صورت بگیرد چرا که باشگاه استقلال باید بدون حاشیه بازی‌هایش را انجام دهد و اگر هم اتفاقی به ضررش رخ داد از طریق مجاری قانونی آن را پیگیری کند.»
عضو هیات مدیره استقلال درباره حمایت از منصوریان و خروج استقلال از بحران ابتدای فصل عنوان کرد: «خوشبختانه تمامی اعضای هیات مدیره استقلال نسبت به هم حسن نیت دارند و برای همین هم ما به اتفاق توانستیم با پشتیبانی مناسب از کادرفنی تیم، استقلال را به روزهای خوبش برگردانیم. این روند ادامه پیدا خواهد کرد تا استقلال به جمع مدعیان اصلی قهرمانی برگردد.»
او درباره تغییرات احتمالی که ممکن است با آمدن وزیر جدید ورزش در هیات مدیره استقلال صورت بگیرد، گفت: «بعید می‌دانم شاهد تغییری در هیات‌مدیره باشیم. با این حال تا 5 دی‌ماه نظر نهایی در این‌باره اعلام می‌شود.»
زمانی در مورد اینکه برخی معتقدند او در مسائل فنی تیم استقلال دخالت می‌کند، بیان کرد: «من خودم عضو فنی هیات مدیره استقلال هستم و می‌توانم نقطه نظرات فنی خودم را مطرح کنم. البته این کار در جلسات هیات‌مدیره صورت می‌گیرد و هیچ‌گاه به صورت مستقیم نظری را به خود سرمربی تیم نداده‌ام. حالا عده‌ای هستند که از اظهارات صحیح من دلخور می‌شوند و نام دخالت را روی آن می‌گذارند که اهمیتی ندارد. دلسوزتر از خودم در رابطه با استقلال افراد زیادی را داریم ولی من هم از آنها کمتر دلسوز نیستم.»
وی درباره رقم دقیق بدهی‌های باشگاه استقلال بیان کرد: «در جلسه هفته قبل هیات مدیره، من ریز تمام بدهی‌های باشگاه را از ذی‌حسابی گرفتم. در حال بررسی کامل روی آنها هستم و به احتمال قطع به‌یقین تا آخر این هفته رقم دقیق بدهی‌ها را اعلام می‌کنم.»
عضو هیات مدیره استقلال درباره درگیری‌های فصل گذشته بازی استقلال و تراکتورسازی و احتمال شکل‌گیری دوباره آن در بازی این هفته دو تیم تصریح کرد: «فکر نمی‌کنم در این بازی شاهد مسائل ناراحت کننده فصل قبل باشیم و دو تیم تلاش می‌کنند تا بازی بدون حاشیه‌ای را انجام دهند. به نظرم شاهد بازی تماشاگرپسند و زیبایی از دو تیم خواهیم بود و پیش‌بینی خود من از نتیجه این است که این بازی را با نتیجه دو بر یک استقلال می‌برد.» 
عضو هیات مدیره استقلال درباره برداشت یک میلیاردی اداره مالیات از حساب باشگاه استقلال و آیا این کار قانونی بوده یا نه، گفت: «متاسفانه این برداشت بدون هماهنگی ما بوده و البته که اداره مالیات این حق را داشته است ولی من با رئیس سازمان مالیات صحبت کردم و به او گفتم که ما این پول را خودمان در اختیار اداره مالیات قرار می‌دادیم. نامه‌ای هم در اختیار سازمان قرار دادیم تا این پول موقتا برگردد و به‌زودی این بدهی معوق به شیوه دیگری از سوی باشگاه استقلال پرداخت شود.»
زمانی در مورد اینکه امسال هیات‌مدیره تامین مالی داشته و چقدر امید است که در آینده بخش عمده‌ای از بدهی‌ها داده شود، تصریح کرد: «خوشبختانه این فصل از لحاظ مالی یکی از بهترین فصول استقلال را گذرانده‌ایم. تعهداتی که باشگاه داده شده به موقع به آن عمل شده و ما تا حدود زیادی بدهی‌های اصلی باشگاه را سبک کرده‌ایم.»
وی درباره اینکه موسسه مالی اعتباری کوثر توانسته در بخش جذب هواداران موفق عمل کند یا نه، تاکید کرد: «تا الان خیلی خوب دو طرف به تعهدات خود عمل کرده‌اند و از یکدیگر راضی هستند. امیدوارم این منبع مالی بتواند به موقع پرداخت‌های مالی خود را بپردازد تا ما دغدغه‌ای نداشته باشیم.»

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا