سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس آخرین وضعیت پرونده شکایت حسین فریدون از چند نماینده مجلس در این هیئت را تشریح کرد.

به گزارش یزد فردا ، محمدجواد جمالی سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره جلسه اخیر هیئت متبوع خود، اظهار کرد: در این جلسه 17 پرونده شکایت از نمایندگان مجلس دهم بررسی شد.

وی درباره پرونده برادر معاون اول رئیس جمهور و همچنین پرونده شکایت حسین فریدون دستیار ویژه رئیس جمهور، تصریح کرد: ما در حال بررسی این دو شکایت هستیم و از نمایندگانی که علیه‌شان این شکایات مطرح شده خواسته‌ایم، مدارکشان را به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان ارائه کنند اما تاکنون مستنداتی به ما نرسیده است.

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان درباره پرونده شکایت خبرنگار روزنامه ایران از نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس، گفت: بررسی این پرونده به عهده مسعود پزشکیان رئیس هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان گذاشته شد و مقرر شده خبرنگار روزنامه ایران برای ارائه توضیحات و بررسی پرونده شکایتش در جلسه هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان حضور یابد.

وی با اشاره به موارد مطروحه در جلسه اخیر هیئت نظارت بر نمایندگان، خاطرنشان کرد: یکی از مباحث مطرح شده در این جلسه، بررسی نامه شکایت از دو نماینده مجلس بود که در مصاحبه یا سخنرانی آنها مصادیقی از توهین یا افترا به کار برده شده بود که به این دو نماینده در پی این شکایت، تذکرات شفاهی داده شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا