یزدفردا"رئیس یک حزب اصلاح‌طلب دروغ بزرگ مدعیان اصلاح‌طلبی درباره نداشتن نامزد کافی در انتخابات را آشکار کرد. حسین کمالی از وزرای دولت اصلاحات و سازندگی می‌گوید: اصلاح‌طلبان به اندازه کافی نامزد در انتخابات دارند.



دبیر کل حزب کار در مصاحبه با روزنامه اعتماد و درباره اظهارات حسین مرعشی مبنی بر اینکه 5 اصلاح‌طلب در تهران و 25 نفر در سراسر کشور تأیید شده‌اند، فاش می‌کند: این گفته برای این است که به شورای نگهبان بگوییم خیلی از نیروهای شاخص و کارکشته اصلاح‌طلب رد صلاحیت شده‌اند. این به این معنا نیست که ما نیروهای اصلاح‌طلب در سراسر کشور برای بستن لیست نداریم. در یک جمع چند هزار نفری تعدادی اصلاح‌طلب برای بستن لیست پیدا می‌شود. اینکه ما این افراد را نمی‌شناسیم دلیل بر این نیست که اصلاح‌طلب نیستند. اگر شناسایی نشده‌اند به این معنا نیست که این نیروها خاکستری هستند. اگر خاکستری بودن به این معنا است که این افراد ناشناخته هستند، می‌توان در این باره صحبت کرد اما اگر بگوییم که این افراد سیاست‌های مشکوک دارند و قابل اعتماد نیستند، درست نیست.
وی ادامه می‌دهد: اصلاح‌طلبی محدود به کسانی که رد صلاحیت شده‌اند، نیست. تعداد زیادی اصلاح‌طلب در مناطق مختلف حضور دارند. ما از آنها دعوت کردیم در صحنه حضور پیدا کنند و از آنها برای شکل دادن به لیست استفاده می‌کنیم. لیستی که تهیه می‌شود لیستی از اصلاح‌طلبان خواهد بود. جای نگرانی در این زمینه وجود ندارد.
وی در پاسخ این سؤال که «بنابراین به گفته شما اصلاح‌طلبان در شرایط امروز نیز به هویت اصلاح‌طلبی لیست‌های خود پایبند خواهند ماند؟» می‌گوید: بله- اصلاح‌طلبان در شرایط مناسبی قرار دارند.
پیش از این مرعشی مدعی شده بود از 3 هزار نامزد اصلاح‌طلب تنها 30 نفر (یک درصد) تأیید شده‌اند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا