یزدفردا"سرویس اجتماعی:حوادث"خبرپلیس: پليس شهرستان اشكذر استان يزد دو تن از مبلغان دروغين مهدويت را دستگير كرد.
به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا بنابراعلام پلیس استان یزد: فرمانده انتظامي استان يزد در گفتگو با خبرنگار ما ضمن اعلام خبر دستگيري دو تن از مبلغان دروغين مهدويت كه در حال توزيع بروشور "منتظران بدانيد..."  بوند اظهار داشت: ماموران گشت پاسگاه انتظامي رستاق اشكذر در هنگام گشت زني ، افرادي را كه در حال توزيع بروشور مهدويت بوده و خود را از مبلغين " احمد ابوالحسن " معرفي كرده  بودند دستگير كردند.

سرهنگ " ايرج كاكاوند" با بيان اين مطلب كه مبلغان دروغي كه دو جوان 25 و 26 ساله هستند ادامه داد: در بازجويي هاي انجام شده متهمان اقرار كردند كه از طريق حضور در سايتهايي از جمله فيس بوك، يوتوب و همچنين مطالعه كتاب ... در مورد به حق بودن احمدالحسن ايمان آورده و نسبت به تبليغ وي اقدام كرده اند.

وي با اشاره به بروشورها و مدارك همراه متهمان عنوان كرد: مستندات همراه مبلغان دروغين مهدويت ، اوراقي بود كه در خصوص آمدن نايب امام زمان(ع) تحت عنوان " يماني موعود احمدالحسن" طراحي شده است.

فرمانده انتظامي استان يزد يادآور شد: متهمان جهت سيرمراحل قانوني همراه با  پرونده متشكله تحويل مقامات قضايي شدند.

 

فرزند دروغین امام زمان(عج) را بهتر بشناسیم
 

یزدفردا:«احمد الحسن الیمانی» خود را وصی و فرزند امام زمان(عج) معرفی می‌کند! او با این ادعای مضحک، پهنه‌هایی از سرزمین عراق را درنوردیده و بسیاری را با این اندیشه التقاطی و انحرافی خود به هلاکت افکنده است.

 

 

یکی از موضوعاتی که همواره مهدویت با آن روبرو بوده است، مدعیان دروغین است که گاهی خود را امام زمان(عج)، فرزند، همسر یا یکی از یاران خاص او جا می‌زنند، این‌ بار نیز فردی تحت عنوان فرقه‌ای انحرافی به عنوان «انصار المهدی» در حال بیعت گرفتن از مردم با یمانی از طریق شبکه‌های ارتباطی در اقصی نقاط عالم است، جریانی که تحت عنوان «أحمد الحسن الیمانی وصی و فرستاده امام زمان(عج)!» فعالیت می‌کند. این فرقه در اواخر سال‌های حاکمیت صدام ظهور کرد.

 

پس از سقوط صدام، احمد الحسن الیمانی با کمک برخی بازمانده‌های رژیم بعثی، تشکیلات وسیعی را در مناطقی همچون نجف، کربلا، ناصریه و بصره به راه انداخت. نام اصلی او «احمد اسماعیل کاطع» است که در قبیله صیامر در حدود سال 1973 میلادی در منطقه‌ای به نام هویر از توابع زبیر استان بصره متولد شده است، وی در سال 1999 میلادی از دانشکده مهندسی نجف فارغ‌التحصیل شده و مدتی در حوزه شهید سید محمد صدر تلمذ کرده است.

 

الیمانی با این که سید نیست و اصل و نسب او از طایفه «صیامر» معلوم است، عمامه سیاه پوشیده و در مجامع عمومی ظاهر شده و خود را «سید یمانی» معرفی می‌کند! این در حالی است که امام رضا(ع)، حرکت یمانی را هم‌زمان با خروج سفیانی و خراسانی بیان می‌کند و می‌فرماید: «خروج سفیانی، یمانی و خراسانی در یک سال، یک ماه و یک روز و ترتیب آن‌ها همچون رشته‌ مهره‌ها پشت سر هم خواهد بود. سختی از هر سو پدید آید، وای بر کسی که با آن‌ها مخالفت و دشمنی کند».

 

گفتنی است"به عقیده شیعیان سید یمانی شخصیتی در آخرالزمان است. گفته شده که وی در نزدیکی ظهور از صنعاء یمن برای یاری حجت بن حسن (مهدی) قیام می‌کند. همزمان با شورش سفیانی در شام، او هم دعوت خود را اغاز کرده و مردم را به عقیده شیعه به حق و حقیقت دعوت می‌کند. یمانی از فرزندان امام حسین است. سید یمانی به همراه سید خراسانی و سفیانی هر سه در یک سال و یک ماه و یک روز پشت سرهم ظاهر خواهند شد و زمان خروج این سه تن به طور قطع شش ماه پیش از ظهور مهدی خواهد بود.


> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان



 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا