زمان : 07 Bahman 1390 - 21:03
شناسه : 44918
بازدید : 6424
آخرین خبر ها از وضعیت  کاندیدا های ثبت نام کننده درحوزه یزد و صدوق آخرین خبر ها از وضعیت کاندیدا های ثبت نام کننده درحوزه یزد و صدوق

آخرین خبر ها از وضعیت  کاندیدا های ثبت نام کننده درحوزه یزد و صدوق 

یزدفردا :انتخابات مجلس نهم کم کم به فاز جدید خود وارد می شود

به گزارش یزدفردا :بر اساس آخرین آمار و پس از تأیید وزارت كشور ، با پایان یافتن مهلت ثبت نام در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 100 نفر در سطح پنج حوزه انتخابیه استان یزد (با احتساب طبس )كاندیدای مجلس شدند .

حوزه یزد و صدوق :

به گزارش یزدفردا :  بر اساس آخرین آمار و پس از تأیید وزارت كشور ، بر اساس آخرین آمار و پس از تأیید وزارت كشور ، با پایان یافتن مهلت ثبت نام در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی38 نفر در حوزه یزد و صدوق كاندیدای مجلس شدند .
 خبر ها حکایت از تایید صلاحیت  محمد مهدی فقیه خراسانی که قبلا عدم احراز اعلام شده بود دارد .

خبر ها حکایت از حمایت  جمعی از اصولگرایان یزدی از (دکتر)   حجت الاسلام محمد رضا ابویی مهریزی مشاور روحانیون استاندار سابق یزد  دارد .

از   دکتر محمد جمال خليليان  به عنوان کاندیدای جبهه پایداری در استان نامبرده می شود .


  محمد صالح جوکار  هنوز رسما به عنوان کاندیدای اصولگرایان یزدی معرفی  نشده است و خبر ها حکایت از عدم حمایت احتمالی تعدادی از چهره های شاخص اصولگرایان از فرد خاصی در انتخابات دارد و هنوز رایزنی ها برای ماندن تنها یک نفر از چند چهره مطرح اصولگرا در حال انجام است .

شنیده ها حکایت از حمایت احتمالی چهره های شاخص اصولگرایان مرکز از  سید کاظم وزیری هامانه وزیر نفت احمدی نژاد   دارد هرچند که شایعاتی نیز برای اتصال وی به اصلاح طلبان دارد .

تشابه فامیلی حجت الاسلام وزیری نوه وزیری بزرگ که در دوره قبل از حوزه مهریز بافق و خاتم و بهاباد و ابرکوه نامزد شده بود  با   سید کاظم وزیری هامانه وزیر نفت احمدی نژاد نیز در بین کاندیدا های یزدی یکی از مواردی است که برای هردو کاندیدا در انتخابات مشکل ایجاد خواهد کرد و احتمالا باعث تعدیدل آراء هر دو خواهد شد که شنیده ها حکایت از رایزنی ها برای کناره گیری احتمالی یکی از این دو گزینه برای انتخابات مجلس نهم دارد .

دکتر میرغنی زاده بافقی هم جزو کاندیداهای ثبت نام کننده  حوزه انتخابیه یزدصدوق قرار دارد .

یزدفردا آمادگی دریافت اطلاعات مربوط به دیگر کاندیدا های این حوزه و انتشار آنها را اعلام می دارد و کاندیداها و یا ستاد های انتخاباتی آنها می توانند اطلاعات خود را به همراه شماره تماس  به ایمیل

info@yazdfarda.com

و یا از طریق نظر دهید پایان هر خبر برای همکاران ما ارسال نمایند (البته در مورد مطالبی که همراه با تصاویر می باشد حتما از طریق ایمیل اقدام شود )

آخرین وضعیت کاندیدا های ثبت نام کننده در پنج حوزه انتخابیه استان یزد (تمام شهرستان ها ) را در اینجا دنبال کنید .