مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد با اشاره ضرورت وجود روابط عمومی فعال در یک نهاد یا سازمان گفت: نهادی که روابط عمومی نداشته باشد اگر بهترین خدمات را ارائه بدهد نمی تواند خدمات خود را به جامعه هدف بازگو کند و یا نشان دهد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، " داود پاك طينت" به مناسبت ۲۷ اردیبهشت آغاز هفته ارتباطات و روابط عمومی در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار یزد آوا، ضمن تبریک این هفته اظهار داشت: مهم‌ترین ویژگی یک روابط عمومی این است که بتواند در دو بخش درون سازمانی و برون سازمانی رابطه دو سویه با جامعه هدف بر قرار کند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد افزود: مسئول روابط عمومی وظیفه دارد با ابزارهای درون سازمانی و برگزاری افکارسنجی در نشریات داخلی نظرات کارکنان را به مدیر ارشد منتقل کند و همچنین مباحث و تفکرات مدیران ارشد را به کارکنان منتقل کند.
وی همچنین بابیان اینکه روابط عمومی باید در کمال صداقت با مخاطبین ارتباط داشته باشد اذعان داشت: تولید خبر، ارتباط با رسانه ها، برگزاری افکارسنجی به دو صورت منظم و موردی و انتقال نتایج افکارسنجی به مدیران ارشد از دیگر وظایف مدیران روابط عمومی ها است.
دبير شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان يزد با اشاره به ضرورت وجود روابط عمومی فعال در یک نهاد یا سازمان خاطر نشان کرد:  نهادی که روابط عمومی نداشته باشد اگر هم بهترین خدمات را ارائه دهد، نمی تواند خدمات خود را به جامعه هدف بازگو کند و یا نشان دهد.
پاک طینت افزود: نبود روابط عمومی یا عدم توجه مدیران ارشد به این بخش مثل این است که بازيگر روی صحنه تئاتر بدون نور حرکت می کند و تماشاگران فقط یک صحنه تاریک را مشاهده می کنند.
وی در مورد رابطه روابط عمومی های استان با رسانه ها عنوان کرد: از آغاز دولت تدبیر و امید باز بودن در اتاق مدیران به روی روابط عمومی ها و رسانه ها هدف بوده و روابط عمومی ها باید پاسخگوی رسانه ها باشند.
پاک طینت افزود: در استانداری نیز هر جلسه ای که تشکیل شد، مگر موارد خاص غير خبري، تمام خبرگزاری‌ها را دعوت کردیم اما در رابطه با کیفیت روابط رسانه ها و روابط عمومی ها باید رسانه ها قضاوت کنند و همچنین سعی شده با یک دید با سلایق مختلف رفتار شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا