مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان يزد در جريان بازديد مسئول بازرسي و رسيدگي به شكايات استانداري گفت : نظرات موثر مردم ، ما را در رسيدن به اهداف استراتژيك صنعت برق ياري مي كند.
به گزارش دفتر روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان يزد مهندس محمدرضا صحتي در جريان بازديد مسئول بازرسي و رسيدگي به شكايات استانداري يزد با اشاره به اينكه اين شركت نظرسنجي موثر از مردم را به شكل گسترده در برنامه هاي خود قرار داده است اظهار داشت: مقوله نظرسنجي از مشتركين امري اجتناب ناپذير است كه به صورت ساليانه ، دوره اي در سطح وسيعي از مشتركين به خصوص دريافت كنندگان خدمات خاص انجام مي شود.
وي افزود: تاكنون پروژه افكارسنجي به صورت ساليانه از ذينفعان اعم از مشتركين (صنعتي، تجاري، خانگي، كشاروزي)، مراجعين، تامينكنندگان و نمايندگان جامعه(نهادها ودستگاههاي دولتي) و مراجعين دفاتر پيشخوان در چندسال متوالي انجام و نتايج آن استخراج شده است.
مهندس صحتي تقويت نقاط قوت و بهبود فرآيندها را از برنامه هاي موثر در اهداف استراتژيك اين سازمان برشمرد و در خصوص نظرسنجي اينترنتي گفت : نظرسنجي اينترنتي خدمات در وبسايت شركت به عنوان يكي از زيرسيستم هاي سامانه CRM برقرار شده و تجزيه و تحليل به صورت نمودار آماري و نتايج به صورت ماهيانه تحليل و نقاط قابل بهبود شناسايي مي شود.
اين مقام مسئول در صنعت برق ارزيابي مستمر و پوياي رضايت مشتركين از طريق ميز خدمت واحدهاي تابعه را مورد اشاره قرار دادو خاطرنشان كرد: در اين شيوه فرم هاي نظرسنجي در اين بخش از طريق روابط عمومي تجريه و تحليل و نقاط ضعف و قابل بهبود آن به امورها ارجاع خواهد شد.
وي نظرسنجي از گروه هاي دريافت كننده خدمات خاص را يادآور شد و عنوان كرد: رفع مشکلات روشنایی معابر، نظرسنجی از مشترکین جدیددر خصوص سنجش کیفیت خدمات واگذاری انشعاب ، سنجش نظرات تماس گیرندگان سامانه 121 از جمله موارد قابل بررسي در حوزه خدمات خاص شركت است.
مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان يزد واگذاري بخش قابل توجهي از خدمات شركت در دفاتر پيشخوان دولت را متذكر شد و گفت: فرمهاي نظرسنجي و چك ليستهاي ارزيابي تدوين شده، كه ماهيانه تكميل وتحليل ميگردند به عنوان امتيازي براي دفاتر پيشخوان محسوب شده و ساليانه از دفاتر كسب كننده درصد رضايت بالاتر تجليل مي شود.
مسئول بازرسي و رسيدگي به شكايات استانداري يزد همچنين با حضور در مركز فوريتهاي برق ، از نزديك در جريان فرآيند پاسخگويي سامانه 121 قرار گرفت.