مدیر کل دامپزشکی استان یزد با اعلام این خبر گفت: یکی از راه های مؤثر در زمینه بهره وری بیشتر نیروی انسانی و کارآمدی فعالیت ها استفاده از خدمات الکترونیکی در سازمان ها می باشد. در همین راستا و به منظور اجرای ماده 36 و 37 قانون مدیریت خدمات کشوری مبنی بر لزوم استقرار و توسعه خدمات الکترونیکی، اداره کل دامپزشکی استان یزد به شهروندان به صورت الکترونیکی نیز ارائه خدمات می نماید.
دکتر علی اکبر حداد زاده سرعت، دقت، شفافیت و تأمین رضایت مردمی را از فواید اجرای این طرح دانست و اظهار داشت: هم اکنون فعالیت هایی مانند اطلاع رسانی و ارائه فرم های مورد نیاز مردم برای انجام خدمات، ارائه ای اطلاعات عمومی مربوط به دستگاه و همچنین ارائه اطلاعات مربوط به خدمات تخصصی دستگاه از طریق پرتال اداره کل دامپزشکی استان یزد قابل دسترسی می باشد که نیاز به مراجعات حضوری و تماس های فیزیکی کارمندان را تا حد زیادی کاهش داده و منجر به بهبود کیفیت و کمیت خدمات ارائه شده به متقاضیان شده است.
این مقام مسئول افزود: علاوه بر این، بسیاری از خدمات این اداره کل از جمله سیستم پایش بیماری های دام، طیور، آبزیان ، سامانه قرطینه و همچنین مکاتبات اداری به صورت آنلاین و در بستر الکترونیک صورت می گیرد که تأثیر بسزایی در کنترل و پیشگیری از بیماری ها داشته است.
دکتر حداد زاده در پایان ضمن ابراز خوشنودی از بازدهی مناسب طرح های الکترونیک در سطح استان و استقبال مردم از آن تصریح کرد: در مورد دسته ای خاص از خدمات، اداره کل دامپزشکی استان یزد امکان اخذ خدمت به صورت کاملا الکترونیک و بدون نیاز به مراجعه حضوری را فراهم آورده است که امیدواریم بتوانیم به زودی آن را به تمامی خدمات قابل اجرا از این طریق تعمیم دهیم.
> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید
این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید