زمان : 24 Khordad 1393 - 15:46
شناسه : 89259
بازدید : 3019
درخشش شركت توزيع نيروي برق استان يزد در ميان روابط عمومي هاي صنعت آب وبرق سراسر كشور(1 نظر) درخشش شركت توزيع نيروي برق استان يزد در ميان روابط عمومي هاي صنعت آب وبرق سراسر كشور(1 نظر)

در آئين نكوداشت و تقدير از روابط عمومي هاي صنعت آب وبرق سراسر كشور، شرکت توزيع نيروي برق استان يزد موفق به کسب رتبه اول درجشنواره آگاهي بخشي و فرهنگ سازي صنعت آب و برق کشور شد

به گزارش دفتر روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان يزد؛  در نخستين جشنواره اي که توسط وزارت نيرو و با حضور مقام عالي وزارت نيرو در سالن همايش وزارت نيرو برگزار شد روابط عمومي شرکت توزيع نيروي برق استان يزد براساس آراي هيئت داوران نخستين جشنواره آگاهي بخشي و فرهنگ سازي در صنعت آب و برق کشور موفق شد رتبه اول جشنواره را از آن خود نموده و لوح سپاس جشنواره را دريافت نمايد.


در اين جشنواره که بيش از100 شرکت مورد ارزيابي قرار هيئت داوران قرار گرفتند  نحوه ارزيابي آن بر اساس 10 معيار و 50 زير معيار با اعمال 60% ضريب کيفي و 40% کمي بوده که از جمله معيارهاي ارزيابي مي توان به فرهنگ سازي و آموزش همگاني ، ارتباط با رسانه ها ، پژوهش و افکارسنجي ، مديريت و برنامه ريزي و بکارگيري فن آوري هاي نوين، خلاقيت و نوآوري و مستند سازي در حوزه روابط عمومي اشاره کرد .

 

آثار ارسالي به دبيرخانه جشنواره طي دو مرحله توسط داوران متخصص صنعت آب وبرق و همچنين اساتيد ارتباطات دانشگاه علامه طباطبايي مورد ارزيابي قرار گرفت و شركت توزيع نيروي برق از مجموع 1000 امتياز ، موفق به كسب 880 امتياز و حائز رتبه نخست شد.


از اهداف برگزاري جشنواره مي توان به معرفي رويکرد هاي نوين وزارت نيرو در آگاهي بخشي و فرهنگ سازي ، تبيين راهبرد ها و اهداف و برنامه ها همچنين تبادل تجربيات درون و برون سازماني اشاره کرد.


در آیین گشایش این جشنواره، محمدپيرعلي ،مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو فرهنگ‌سازی را سیاست کلان وزارت نیرو دانست و گفت: تمام فعالیت‌های انجام شده در بحث فرهنگ‌سازی در صنعت آب و برق مستندسازی می‌شود تا نتایج اثربخشی حاصل شود.


وي با بیان اینکه روابط عمومی‌های صنعت آب و برق در سراسر کشور آمادگی دارد تا براساس خواسته وزیر نیرو همه راهبردها و برنامه را کاملا شفاف بیان کنند، گفت: اکنون در برنامه‌ها و راهبردهای روابط عمومی‌ها در صنعت آب و برق در سراسر کشور، فضایی ایجاد شده است که همه روابط عمومی‌ها از تک تک راهبردها آگاه و برای اجرای آنها در حوزه روابط عمومی آماده باشند.


عليرضا باقري ، مديردفتر روابط عمومي اين شركت كه مفتخر به دريافت لوح سپاس به امضاء وزير نيرو شده است در گفتگو با خبرنگار ما در تشريح محورهاي جشنواره گفت : فرهنگ سازي و آموزش همگاني، ارتباط با رسانه، پژوهش و افکارسنجی، ارتباطات مردمي، انتشارات و تبليغات، مديريت و برنامه ريزي، بكارگيري فن آوري هاي نوين، جشنواره و نمايشگاه، نوآوري و خلاقيت زيرمحورها و مستندسازي در حوزه روابط عمومي  از محورهاي جشنواره بوده است.

 

وي استفاده از شخصيت عمو برقي و تنوع طرح هاي ابتكاري مديريت مصرف نظير: طرح برق ياران كوچك و مروجين بهورز در حوزه فرهنگ سازي و آموزش عمومي و تعامل فعال و اثربخش با رسانه ها در زمينه ارسال خبر و گزارش به مطبوعات و نشريات تخصصي را از اقدامات شاخص توزيع برق در محور ارتباط با رسانه برشمرد و افزود: انجام پروژه بازطراحي ابزار و فرايند گردآوري داده طرح نظرسنجي و افكارسنجي درحوزه پژوهش و در محور ارتباطات مردمي اقداماتي نظير:   نظرسنجي موثر از مردم و استقرار نظام جامع مديريت ارتباط با مشتريان(CRM)  براي اولين بار در شركت هاي توزيع برق سراسر كشور را مي تواند اشاره كرد.

 

عليرضا باقري انتشار نشريات الكترونيكي داخلي ، تهيه بروشورهاي متنوع ، بنر و استفاده از ظرفيت هاي تبليغات محيطي را به عنوان اقدامات موثر و كلي در حوزه تبليغات بيان كرد و در خصوص محورمديريت وبرنامه ريزي خاطرنشان كرد:  برنامه محوري  و  تدوين بر نامه استراتژيك روابط عمومي و فرآيندمحور كردن فعاليت ها از شاخص ترين اقدامات اين حوزه به شمار مي رود.

 

وي تدوين برنامه استراتژيك روابط عمومي و پيش بيني برنامه هاي عملياتي و تقويم اجرايي فعاليتها را از دلايل عمده كسب موفقيت هاي گوناگون و كسب رتبه هاي برتر كشوري در حوزه روابط عمومي دانست و برگزاري جشنواره ها و نمايشگاههاي متعدد در طول سال را به عنوان يكي از شاخص هاي ارزيابي و كسب رتبه تاثيرگذار برشمرد.

 

مدير دفتر روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان يزد به كارگيري فن آوري هاي نوين شامل : درج  و به روز رساني اخبار به صورت روزانه در وبسايت و پورتال داخلي  سازمان ، وجود خبرنامه و  آرشيو تصاوير الكترونيك ، دسترسي به خدمات الكترونيك روابط عمومي درون وبرون سازماني را مورد اشاره قرار داد و مستندكردن روزانه فعاليت هاي همكاران درحوزه هاي مختلف را از اقدامات مهم و حائز اهميت در روابط عمومي عنوان كرد.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان