زمان : 27 Bahman 1392 - 18:02
شناسه : 83819
بازدید : 6721
وارده به یزدفردا :مسافری در ترمینال سرگردان؟؟چه كسي پاسخگوست ؟؟؟؟؟!!!(1نظر) وارده به یزدفردا :مسافری در ترمینال سرگردان؟؟چه كسي پاسخگوست ؟؟؟؟؟!!!(1نظر) روح الله زارع از مهريز

چندي پيش به همراه خانواده و مادر سالخورده ام كه از پا درد مي ناليد به قصد زيارت امام رضا عازم گرفتن بليط  اتوبوس به ترمينال مسافربري يزد مراجعه نمودم و اين  دومين دفعه بود كه قصد مسافرت از ترمينال مسافربري يزد به مشهد مقدس داشتم به خاطر پادرد مادر بليط اتوبوس VIP  را خريدم ، اونم صندليهاي قسمت جلو.

اما زمان سفر كه به همراه خانواده از شهرستان به ترمينال مسافربري يزد جهت سوار شدن به اتوبوس VIP رفتيم بعد از كلي انتظارهرچه منتظر مانديم از اتوبوس خبري نبود كه نبود. وقتي ازخانم مسئول فروش بليط سوال كردم با بي تفاوتي جواب داد اتوبوس را "ديشب" پليس راه گرفته و اتوبوس نميايد.

گفتم چرا زودتر خبر نداديد من اينهمه پول تاكسي ندم اينهمه راه از شهرستان نيام؟ گفت ميتونم پول بليط تون را پس بدم. يا اينكه اتوبوس اسكانيا داره ميره مشهد جاي خالي هم داره مابه التفاوت پول بليط را ميدم با اون برويد! به ناچار چون باسختي مرخصي گرفته بودم و مادر و خانوادهام را نيز اميدوار كرده بودم قبول كردم بجاي VIP با اسكانيا بروم .

اما مادر پير و خانواده ام را در آخرين صندلي هاي اتوبوس اسكانيا برايمان جا دادن و وقتي اعتراض كردم و گفتن ميخواهيد برويد نميخواهيد نرويد.

و تابحال اين دومين مسافرت ما به مشهد مقدس بودكه اين مسئله برايمان پيش امد يكبار هم گفتن اتوبوس خراب شده. البته غير از ما ديگران هم بودند كه با چنين وضعي روبرو بودن كه بعضي سوار اسكانيا و بعضي ازنابساماني اتوبوسها و از ناراحتي از مسافرت منصرف شدن.

آيا نبايد حداقل چند ساعت قبل به مسافرين در مورد كنسل شدن بليطشان خبر داد؟ يا حداقل بابت تعويض VIP با معمولي علاوه بر مابه التفاوت خسارت نيز پرداخت شود؟ آيا نبايد با مسافرين خوش برخورد تر بود يا به جاي جواب سرد معذرت خواهي كرد؟ چه كسي پاسخگو است؟؟؟؟!!!

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان