زمان : 25 Dey 1392 - 10:54
شناسه : 82085
بازدید : 3159
توزيع برق يزد،  رتبه اول كشوري در دهمين كنفرانس روابط عمومي ايران را كسب كرد توزيع برق يزد، رتبه اول كشوري در دهمين كنفرانس روابط عمومي ايران را كسب كرد

مجموعه روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان يزد در دهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران ، موفق به کسب رتبه نخست کنفرانس در بخش «ارتباطات مردمي » در بين كليه روابط عمومي هاي استانهاي مختلف كشور شد.

به گزارش دفتر روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان يزد دهمين كنفرانس روابط عمومي ايران  با عنوان « روابط عمومي يكپارچه » در روز ۲۳دی ماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن مجامع بین‌المللی وزارت امور خارجه برگزار شد. در اين مراسم عليرضا باقري ، مدير دفتر روابط عمومي شركت ، لوح سپاس و تندیس کنفرانس را از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرد.

عليرضا باقري در خصوص اين كنفرانس و نحوه ارزيابي فعاليتها اظهار داشت : دهمين كنفرانس روابط عمومي ها با  شعار روابط عمومي يكپارچه و با هدف ايجاد يكپارچگي و وحدت در اهداف كار روابط عمومي ها و برقراري ارتباط منسجم بين هريك از فعاليتهاي تخصصي اين مجموعه  برگزار شد و روابط عمومي شركت توزيع برق يزد نيز با ارسال فعاليتها و عملكردهاي شاخص در حوزه ارتباطات مردمي ،‌موفق به كسب رتبه اول در سطح كشور شد.

باقري افزود : در اين حوزه عملكرد روابط عمومي ها بر اساس شاخصهايي چون برگزاری جلسه گفتگو مدیریت با اقشار مختلف مردم، پاسخگویی به سوالات و نامه های مردم، نطام دهی دریافت انتقادات و شکایات ، انعکاس نظرات مشتريان و ذينفعان به مدیریت سازمان، داشتن دستورالعمل و روشهاي اجرايي ، خلاقيت و برجستگي در كار ارزيابي گرديد.

وي ضمن بيان مطالب فوق عنوان كرد: اين دفتر با فعاليتهاي خلاقه اي چون، فرايندگرايي و برنامه محوري در ارتباطات برون سازماني، استاندارد سازي  فعاليتهاي  حوزه   ارباب رجوع ، استقرار نظام جامع مديريت  ارتباط با مشتريان(CRM) براي اولين بار در شركت توزيع برق استان يزد  ، مهندسي مجدد فرايند رسيدگي به شكايات و درخواستهاي مردمي  ، فراهم نمودن امكان دريافت باز خور از مشتريان از طريق كانالهاي مختلفي چون نظرسنجي از  مشتركين و مراجعين ، استقرار ميزخدمت در ستاد و واحدهاي تابعه جهت  ارائه بهينه خدمات به ارباب رجوع ، تشكيل جلسات شوراي راهبري طرح تكريم به صورت هفتگي و بررسي مسائل و مشكلات مربوط به ارباب رجوع  در  امورها و برگزاري جلسه با حضور مدير عامل در شهرستان ها  همراه با  نماينده مردم آن شهرستان در مجلس شوراي اسلامي  و پاسخگويي  و رسيدگي  به مشكلات ارباب رجوع به صورت حضوري،  حائز رتبه شايسته اي در حوزه ارتباطات مردمي در سطح روابط عمومي هاي كشور شد  .

وي كسب اين موفقيت را ناشي از همدلي و همكاري مجموعه همكاران دفتر روابط عمومي دانست و افزود : مجموعه روابط عمومي  با استفاده از خلاقيت و دانش تخصصي و بروز نمودن فعاليتها و بكارگيري ظرفيتهاي جديد روابط عمومي ها از جمله فضاي مجازي ،‌سيستمهاي مكانيزه ،‌تهيه استانداردها در حوزه هاي مختلف و سيستمي كار كردن موفق به كسب اين افتخار براي سازمان شد .

لازم به ذكر است وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نيز در سخناني ضمن گرامی داشت یاد مرحوم "دکتر کاظم معتمد نژاد" پدر علم ارتباطات و اشاره به عنوان اين كنفرانس گفت : روابط عمومی یکپارچه در قالب مجموعه ای از فرآیندها و فعالیت های هماهنگ و منسجم که همگی در مسیر دستیابی به هدفی مشترک در تکاپو هستند، معنا پیدامی کند.

 علي جنتي تصریح کرد: یک روابط عمومی متخصص و يكپارچه ، نیاز به تجربه ،خلاقیت و ابتکار دارد و مهمترین تشکیلاتی است که حرکت سازمان به سمت چشم انداز را تعریف می کند  و مي بايست فعاليتهاي اين مجموعه از جمله اطلاع رسانی، تبلیغ و پژوهش بر مبنای برنامه ای هماهنگ  و یکپارچه شکل گیرد که در آن همه اجزا با یک هدف در حرکت باشند و میزان انرژی، هزینه، زمان و نتیجه آن مشخص و جایگاه آن از پیش معلوم شده باشد.

وي ضمن اشاره به اینکه در ایران روابط عمومی ها به طور عام و در حوزه ی فرهنگ به طور خاص مظلوم واقع شده اند و نقش آنهابه طور بایسته درک نشده است، ادامه داد: از راه های برون رفت این مشکل می توان به"تقویت بخش فرهنگ در کشور" و "به کارگیری نیروهای متخصص و مجرب" اشاره کرد.


در این کنفرانس  كه جمعی از اساتید، متخصصان و کارشناسان حوزه ارتباطات و روابط عمومی های سراسر کشور نيز حضور داشتند ، نشان عالی «سفیر فرهنگی » به دکتر علی جنتی ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اهدا شد.

 

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان