زمان : 15 Azar 1392 - 22:38
شناسه : 80512
بازدید : 11338
توزیع عادلانه نیروی انسانی در استان ها به صورت بومی برنامه ریزی و اجرا شود معاون پرورشي فرهنگي وزارت آموزش و پرورش: توزیع عادلانه نیروی انسانی در استان ها به صورت بومی برنامه ریزی و اجرا شود

یزدفردا"معاون پرورشی فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: توزیع عادلانه نیروی انسانی، متعادل كردن شاخص ها و رفع مشكلات كلان جز برنامه های وزارت است كه در استانها نیز به صورت بومی باید برنامه ریزی و اجرا شود.

به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، حمید رضا كفاش ظهر امروز چهارشنبه در مراسم تودیع  و معارفه مدیركل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در مشهد ، رویكرد جدید این وزارت  را كیفیت سازی و نه كمیت نگری دانست و اظهاركرد: به مدیران استان ها و روسای ادارات توصیه شده در دولت تدبیر و امید، ملاك كار ارائه آمار و ارقام نبوده بلكه توجه به واقعیت ها مهم است.

معاون پرورشی فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در در ادامه  اظهاركرد : آموزش و پرورش محور توسعه و نیروی انسانی محور توسعه این نهاد است لذا سایرسازمان ها بدانند این وزارت نیروهایش را خود انتخاب می كند اما با سایر بخش های جامعه تعامل دارد .

وی با بیان اینكه در جامعه ، تغییر اتفاق افتاده تاكید كرد: طبیعی است كه رییس جمهور با نگاه جدید و دیدگاه نو برنامه های خود را اعلام و نیروهای جدید را به كار گمارد چرا كه مردم انتظار تغییر از وفاداری خویش و رای خود دارند.
كفاش با اشاره به این كه مدیران بایستی با مقبولیت و محبوبیت به برنامه های خود جامه عمل بپوشانند از دكتر حسینی مدیر كل جدید این اداره كل خواست تواضع و فروتنی داشته و استفاده از فرهیختگان و بزرگان آموزش و پرورش را در مجموعه فكری خویش در دستور كار خویش قرار داهد.

معاون پرورشی فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ، با اشاره به اینكه  وقتی بیچاره می شویم كه ادارات جولانگاه افراد كوچك و آمارها غیر واقعی و برای خوش آمد مسوولان رده بالا باشد، یادآور شد : جهت گیری ها باید تغییر و آن چه موجود است تحلیل شود تا بتوان اعتبارات مورد نیاز را جذب ساخت.
وی  تصریح كرد: دكتر فانی تا دهه فجر برنامه های معیشتی معلمان را با 12 محور كه حاصل 170 جلسه كارشناسی است اعلام خواهد ساخت.

كفاش با اشاره به این كه خراسان رضوی94 هزار معلم و یك میلیون و 90 هزار دانش آموزدارد افزود: این یعنی به ازای هر 11 دانش آموز یك معلم، اما چگونه است باز هم كمبود معلم داریم.

وی توزیع نامناسب و پراكندگی مناطق را از معضلات موجود دانست و اظهار داشت: توزیع عادلانه نیروی انسانی، متعادل كردن شاخصها و رفع مشكلات كلان جز برنامه های وزارت است كه در استانها نیز به صورت بومی باید برنامه ریزی و اجرا شود .

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان