روابط عمومی شركت آب و فاضلاب استان یزد در گزارشی فعالیتهای این شركت در هفته صرفه جویی در مصرف آب را تشریح كرد.
به گزارش روابط عمومی شركت آب و فاضلاب استان یزد در این هفته اقداماتی از جمله توزیع بیش از4000 بروشور صرفه جویی و سر شیر كاهنده مصرف آب در مراسم نماز جمعه ،صعود كاركنان صنعت آب و برق به ارتفاعات دره گا هان ،برگزاری نشست خبری مدیر عامل با خبرنگاران، ارسال پیامك با متن صرفه جویی در مصرف آب و برگزاری مسابقه پیامكی بین شاغلین ادارات ، نهاد ها و سازمانهای دولتی استان یزد و نصب بنر روی اتوبوس های خط واحد و درسطح شهر از جمله این اقدامات می باشد.
محمد حسین شرعیاتی مدیردفتر روابط عمومی شركت آب و فاضلاب استان یزد با اشاره به اهمیت و جایگاه رسانه ها گفت : اطلاع رسانی از طریق رسانه از مهمترین اقداماتی است كه این شركت از آنها جهت ترویج فرهنگ صرفه جویی استفاده می كند كه مصاحبه مطبوعاتی مدیر عامل ، پخش تیزر های صرفه جویی در مصرف آب ،حضور كارشناسان دربرنامه رادیویی و تلویزیونی و چاپ پیام های صرفه جویی در جراید از جمله این اقدامات می باشد.