زمان : 19 Tir 1403 - 10:34
شناسه : 62495
بازدید : 5314
كسب رتبه برتردر طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع توسط اداره كل دامپزشكي استان يزد معاونت اداری و پشتیبانی اداره کل دامپزشکی استان یزد خبر داد: كسب رتبه برتردر طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع توسط اداره كل دامپزشكي استان يزد بر اساس طرح سنجش ميزان رضايتمندي مراجعان از نحوه ارائه خدمات دستگاه هاي عمومي و دولتي در سال 1390، اداره كل دامپزشكي استان يزد حائز رتبه برتر گرديد.

 معاونت اداری و پشتیبانی اداره کل دامپزشکی استان یزد در این باره گفت: در نهمين دوره اجراي طرح" تكريم مردم و جلب رضايت ارباب رجوع " به عنوان يكي از برنامه هاي تحول در نظام اداري كشور كه به منظور سنجش ميزان رضايتمندي مراجعين از نحوه خدمات دستگاه هاي عمومي و دولتي و با هدف بررسي موانع و چالش هاي فراروي ارتباط وتعامل موثر   سازمان ها با مخاطبان، توسط استانداري يزد انجام شد که از بين 45 دستگاه اجرايي استان، اداره كل دامپزشكي رتبه اول را كسب نمود.

مهندس محمد علی شریفی گفت: در بررسي عدد رضايتمندي دستگاه هاي اجرايي استان در سال 1390 كه توسط معاونت توسعه مديريت و منابع  انساني استانداري يزد اعلام و منتشر گرديد، عدد رضايت در بين دستگاه هاي استان از 95/66 تا 92/89 در نوسان بوده است كه اداره كل دامپزشكي با عدد رضايتمندي 92/89 حائز رتبه برتر شده است.

وی ضمن تشكر از كليه مديران و همكاران در سطح استان كه با تلاش و دقت در انجام وظايف، درارائه مطلوب خدمات، موجب اعتماد مخاطبين شده اند اظهار اميدواری کرد و گفت: با ايجاد رضايت دركاركنان كه نقش كليدي در بستر سازي ارائه خدمات با كيفيت به مراجعين و جلب رضايت آنان ايفاء مي كند، زمينه تداوم اين مهم و خدمات مطلوب تر به بهره برداران و توليد كنندگان این بخش بيش از پيش فراهم گردد.