زمان : 20 Aban 1384 - 10:57
شناسه : 591
بازدید : 1092
عاصی استاندار یزد طی بیانیه ای ضمن ناشایست خواندن  حرکت روز قدس :تكريم و تعظيم جايگاه نمايندگي ولی فقیه بر همه ما فرض می باشد عاصی استاندار یزد طی بیانیه ای ضمن ناشایست خواندن حرکت روز قدس :تكريم و تعظيم جايگاه نمايندگي ولی فقیه بر همه ما فرض می باشد



از ابتدا مصمم بوده و هستم كه به جاي شركت در مصاحبه هاي پياپي و صدور اطلاعيه هاي مختلف؛ خود و مجموعه مديريت استان را در مسير خدمت صادقانه براي رفع مشكلات حقيقي شما بزرگواران قرار دهم.

 برهمين اساس با وجود عدم رضايت قلبي و مبنائي كه با حركت ناشايست روز قدس در مراسم نماز جمعه داشتم، سكوت اختيار كردم و تمام حرف ها و شايعات درباره خود را به جان خريدم.

لكن اكنون به نظر مي رسد سكوت اينجانب زمينه تقويت برداشتهاي غير صادقانه و دليلي بر تأييد آن حركت ناپسند شده است.

بر اين اساس قاطعانه اعلام مي نمايم هرگونه اقدامي كه در اين موقعيت حساس به وحدت امت اسلامي و يكدلي و همسوئي نيروهاي انقلابي لطمه وارد كند ، قطعاً مورد رضايت ولي امر مسلمين نيست و تكريم و تعظيم جايگاه نمايندگي آن بزرگوار بر همه ما فرض مي باشد. از اينرو از اين به بعد از اينجانب انتظار ورود به هر جريان سياسي را نداشته باشيد و پيش از آنكه به شايعات و برداشتهاي غلط توجه كنيد، با نگاهي تيزبين و نقّاد عملكردها را به بوته نقد بسپاريد و ما را در ارائه خدمت شايسته ياري رسانيد.