زمان : 09 Mehr 1391 - 00:17
شناسه : 57970
بازدید : 2965
نقش کلیدی رسانه ها در فهم و درک متقابل بین اقوام و ملتها گردشگری و رسانه نقش کلیدی رسانه ها در فهم و درک متقابل بین اقوام و ملتها حمید رضا عمادی "خبرنگار یزد فردا : مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان در سومین روز از هفته گردشگری که با عنوان گردشگری و رسانه نامگذاری گردیده است در جمع خبرنگاران حاضر در نشست خبری هفته گردشگری شرکت کرد

یزد :حمید رضا عمادی "خبرنگار یزد فردا : مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان در سومین روز از هفته گردشگری که با عنوان گردشگری و رسانه نامگذاری گردیده است در جمع خبرنگاران حاضر در نشست خبری هفته گردشگری گفت :رسانه ها در شناساندن توانمندیها و جاذبه های گردشگری تاریخی و طبیعی کشور نقش بسزایی دارند
بهرام رضایی  افزود : استان یزد یکی از 3 استان برتر کشور به لحاظ جاذبه های گردشگری فرهنگی , طبیعی و حوزه مصنوعات فرهنگی مباشد و  اصحاب رسانه باید توجه جدی داشته باشند که تاثیر زیادی بر گردشگر و همچنین توسعه فضاهای مادی و معنوی گردشگری می توانند داشته باشند  . آشنا ساختن  گردشگران  با فرهنگ , آداب و رسوم , تنوع زیستی , جاذبه های گردشگری , صنایع دستی از جمله اموری است که افرادی که در حوزه رسانه فعالیت می کنند اعم از نویسنده , خبرنگار , عکاس , مستند ساز می توانند در آنها فعالیت نمایند و در جذب گردشگر موثر باشند.

وی در پایان این بحث گفت : قطعا رسانه ها می توانند در شناساندن و ایجاد  فهم و درک متقابل بین اقوام و ملتها سهم بسزایی داشته باشند و در این مسیر نقش مهمی را ایفا نمایند

همچنین وی خواهان ارتباط بیشتر رسانه با مجموعه سازمان میراث فرهنگی استان شد.