زمان : 05 Mehr 1391 - 11:18
شناسه : 57816
بازدید : 10621
آغاز ساماندهی پرونده‌های اداره املاک شهرداری یزد آغاز ساماندهی پرونده‌های اداره املاک شهرداری یزد پروژه ساماندهی پرونده‌های اداره املاک شهرداری یزد آغاز شد.

یزدفردا:ساماندهی پرونده‌های اداره املاک شهرداری یزد روز گذشته با آموزش نیروهای منتخب برای اجرای پروژه، کار خود را آغاز کرد. عظیمی زاده شهردار یزد در روز اول اجرای این پروژه به همراه معاون اداری مالی و مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری یزد بازدید سرزده‌ای از محل اجرای پروژه داشتند.

مدیرعامل سازمان فاوا طی این بازدید در مصاحبه با خبرنگار ما ايجاد بانك اطلاعاتي جامع و كامل، يكسان نمودن ضوابط و مقررات در سطح منطقه، شهر و كشور، يكسان سازي اطلاعات پرونده ها و نقشه هاي موجود، دسترسي سريع و آسان به اسناد و مدارك هر ملك، حذف زمان انتقال پرونده از بايگاني به كاربر، جلوگيري از مفقود شدن پرونده و اسناد مربوط به آن، عدم استهلاك پرونده به دليل انتقالهاي مكرر و حذف فيزيكي بايگاني و ايجاد نظم و ترتيب در پرونده هاي موجود در بايگاني اداره املاک شهرداری یزد را از اهداف اجرای این پروژه عنوان کرد.

مهدی فعالی ليست برداري از انواع پرونده هاي اداره املاك مانند تشرف و غرامت، فروش جوي و كوچه، فضاي سبز و پاركينگ، ورود اطلاعات  ليست برداري در نرم افزار تهيه شده توسط سازمان فاوا، تخصيص كد نوسازي و ايجاد لايه بر اساس اطلاعات پرونده و نقشه هاي مصوب طرحها، باز نمودن اوراق داخل پرونده و مرتب سازي بر اساس تاريخ، اسكن اوراق و لينك تصاوير به سيستم جامع شهرسازي، بستن اوراق در پوشه جديد و درج اطلاعات بر روي پوشه، برداشت اطلاعات بر اساس محتويات پرونده و تكميل فرم مربوط به نوع پرونده  و ورود اطلاعات برداشت شده به سيستم جامع شهرسازي را مراحل اجرای این پروژه بیان کرد و اشاره کرد 21 نفر در دو شیفت کاری به مدت چهار ماه بر روی این پروژه کار خواهند کرد.

گفتنی است پیش از این ساماندهي بايگاني پرونده‌های مناطق يك، دو و ناحيه تاريخي  انجام گردیده است و ساماندهي بايگاني منطقه سه همچنین ساماندهي بایگانی پرونده‌هاي پرسنلي در حال انجام مي باشد. در آینده نزدیک نیز ساماندهي بايگاني كميسيون ماده صد شهرداری یزد آغاز خواهد شد.