زمان : 01 Mehr 1391 - 14:53
شناسه : 57599
بازدید : 3159
زنگ آغاز سال تحصيلی 92-91 در مدارس سما يزد به صدا درآمد زنگ آغاز سال تحصيلی 92-91 در مدارس سما يزد به صدا درآمد زنگ مهر همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و زنگ مقاومت و ایثار همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی در مدارس سما یزد به صدا درآمد.

 آغاز سال تحصیلی 92- 91 و مراسم بازگشایی مدارس با حضور مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی یزد ، مسئولین آموزش و پرورش ناحیه دو یزد ، حجت الاسلام و المسلمین کاظمی مدرس دین و زندگی و مربیان و اولیا دانش آموزان برگزار شد.

در این مراسم کاظم اسلامی معاون دانشگاه و رئیس مجتمع فرهنگی آموزشی سما یزد ضمن خیرمقدم به حاضران برای تمامی دانش آموزان آرزوی موفقیت کرد و افزود : فضای مدرسه امروز با ورود دانش آموزان جدید شکوفا میشود و تقارن شروع سال تحصیلی با دهه کرامت و هفته دفاع مقدس پیوند مبارکی است که با تاسی از سیره معصومین (ع) سنگرهای تعلیم و تربیت در مدارس را تقویت خواهیم کرد.

کاظم اسلامی در ادامه ضمن تاکید بر مفاهیم فرهنگ و نهادینه شدن مذهب و دین در وجود دانش آموزان ، بر لزوم آموزش و یادگیری علوم ، استفاده از وجود مدرسان و معلمین شایسته و توجه جدی به تحصیل و علم آموزی و تهذیب تاکید و در پایان از تمام همکاران و مدیران در جهت آماده سازی مدارس برای شروع سال تحصیلی جدید ، زحمت کشیدند قدردانی نمود.

در ادامه مراسم حجت الاسلام کاظمی از مدرسین دین و زندگی در سخنرانی خود خطاب به دانش آموزان گفت : نام خداوند متعال و صلوات بر محمد و آل محمد همیشه در شروع کلاسها سرلوحه خود قرار دهید و به مسائل فرهنگی و علم آموزی اهمیت ویژه ای بدهید.

در ادامه این مراسم پایه اولی ها با عبور از زیر قرآن و با بدرقه مسئولان و اولیا در کلاس درس حاضر و اولین روز مدرسه و خاطرات معلمی را تجربه کردند. .