«برند سازی و جایگاه آن در تولید» عنوان مقالهای است که توسط دکتر باقر ساروخانی استاد جامعه شناسی دانشگاه تهران در کنفرانس«روابطعمومی، صنعت و تولید ملی» ارائه خواهد شد.
به گزارش دبیرخانه دائمی این کنفرانس، دکتر ساروخانی در مقاله خود، ضمن تشریح اهمیت برند در صنعت، به تشریح وظایف روابطعمومیها در چگونگی معرفی، هویت بخشی و تقویت برندهای سازمانهای صنعتی خود، خواهد پرداخت.
دکتر باقر ساروخانی از سن 22 سالگی معلمی کرده و حالا حدود 73 سال دارد. او فارغالتحصیل دکترای جامعهشناسی از سوربن فرانسه و استاد همین رشته در دانشگاه تهران است.
موضوعات این کنفرانس عبارتند از: «نقش روابطعمومی در ارتقای کمی و کیفی تولید ملی»، « روابطعمومی و نقش آن در بازارسازی تولیدات داخلی»، « روابطعمومی، صنعت و فرهنگسازی مصرف تولیدات داخلی»، «روابطعمومی، صنعت و تعاملات حرفهای با رسانههای عمومی»، «روابطعمومی، صنعت و تبلیغات» و «روابطعمومی، صنعت و نظام دریافت و پرداخت».
کنفرانس«روابطعمومی، صنعت و تولید ملی» شهریور ماه در تهران برگزار خواهد شد.