یزدفردا، منیره زارع زاده خبرنگار بهداشت و درمان/
رئیس مرکز EDC دانشگاه علوم پزشکی یزد در سالن اجتماعات باقرالعلوم دانشگاه متبوع گفت: «ارتقاء کیفیت آموزش زمانی حاصل میشود که سه اصل دانش پژوهی، تحقیق و فعالیت حرفهای با تدریس و حمایت از یادگیری با یکدیگر تلفیق شود.»
به گزارش خبرنگار یزدفردا، دکتر سید سعید مظلومی رئیس مرکز EDC دانشگاه علوم پزشکی یزد در سالن اجتماعات باقرالعلوم دانشگاه گفت: «ارتقاء کیفیت آموزش زمانی حاصل میشود که سه اصل دانش پژوهی، تحقیق و فعالیت حرفهای با تدریس و حمایت از یادگیری با یکدیگر تلفیق شود.»
وی اظهار داشت: «جهت ارتقاء خدمات آموزشی بایستی یادگیری مبتنی بر شواهد در فراگیریها تقویت شود.»
وی بر یادگیریهای فراگیر محور و مسئله محور در مراکز آموزشی تاکید و عنوان کرد: «انتخاب اجزای آموزش توسط فراگیر انجام و یادگیریها به صورت مستقل و مشارکتی انجام شود، در صورت عدم توجه لازم به یادگیری مشارکتی با چالشی تحت این عنوان روبرو خواهیم بود ولی در صورت توجه به این مهم به ارتقاء کیفیت خدمات آ موزشی میرسیم.»
دکتر مظلومی به تدریس و حمایت فراگیران تاکید کرد و افزود: «ایجاد انگیزه در دانشجویان به منظور لذت بردن از علم و پژوهش اقدامی مهم جهت ارتقاء کیفیت آموزش است.»
رئیس مرکز EDC دانشگاه علوم پزشکی یزد بر توسعه محیط موثر، حمایت و راهنمایی دانشجو تاکید کرد و متذکر شد: «ارتقاء کیفیت آموزش زمانی میسر میشود که محیط آموزشی دگرگون شود.»
وی خاطر نشان ساخت: «ارتقاء کیفیت آموزش زمانی حاصل میشود که سه اصل دانش پژوهی، تحقیق و فعالیت حرفهای با تدریس و حمایت از یادگیری با یکدیگر تلفیق شود.»
رئیس مرکز EDC دانشگاه علوم پزشکی یزد در پایان بر فراهم شدن محیطهای شبیه سازی فضاهای آموزشی تاکید کرد و افزود این مهم منجر به ارتقاء خدمات آموزشی خواهد شد