زمان : 07 Tir 1391 - 23:56
شناسه : 53363
بازدید : 2507
 تارتار: نگران بازي‎هاي خانگي هستم تارتار: نگران بازي‎هاي خانگي هستم سرمربي تيم فوتبال گهر شهرداري دورود تنها نگراني خود را آماده نشدن ورزشگاه تختي دورود عنوان کرد و گفت: چون دوست دارم از حمايت هواداران بهره‎مند باشيم، از مسوولان انتظار دارم هرچه سريع‎تر ورزشگاه تختي دورود را مهيا کنند تا ديدارهاي خانگي در اين شهر برگزار شود.

 مهدي تارتار درگفت‌وگو با خبرنگار ايسنا، اظهار کرد: با کمک بازيکن‎هاي فصل قبل و جذب بازيکنان با تجربه و باانگيزه تيم منسجمي را تشکيل مي‎دهيم که از نام لرستان به خوبي دفاع کند.

تارتار تأکيد کرد: اگر در ديدارهاي اوايل فصل ورزشگاه تختي آماده نشد، طوري برنامه‎ريزي شود که بازي‎ها در شهرهايي برگزار شود تا هواداران راحت‎تر به ورزشگاه بيايند.

سرمربي گهرشهرداري دورود با بيان اينکه علاقه‎مندان تيم در هرشهري ما را تنها نگذارند، خاطرنشان کرد: حدود 20 سال پيش که به همراه تيم پاس به خرم‎آباد آمده بوديم، ازدحام جمعيت به حدي بود که حتي نمي‎توانستيم وارد زمين شويم و اميدوارم اين اتفاق در ديدارهاي گهر هم رخ دهد.

وي با اشاره به اينکه در حال حاضر با هيچ بازيکني به صورت رسمي قرارداد نبسته‎ايم، تصريح کرد: از ابراهيم ميرزاپور و حميدرضا فتحي دو بازيکن لرستاني تشکر مي‎کنم که تمرينات را با تيم شروع کرده‎اند و اين نشان‎دهنده تعصب اين بزرگان است و همين ما را دلگرم مي‎کند.

تارتار اضافه کرد: سعي مي‎کنيم بازيکن‎هاي بومي ديگري را هم جذب کنيم تا اسکلت اصلي تيم بومي باشند، کاري که فصل قبل در داماش هم انجام دادم و به مرور زمان از تيم‎هاي پايه بازيکن اضافه مي‎کنيم تا در سال‎هاي آينده نياز چنداني به بازيکنان غيربومي نداشته باشيم.

وي با بيان اينکه با چند بازيکن مطرح و باتجربه مذاکره کرده‎ايم، اظهار کرد: با مجتبي زارعي، نيکبخت واحدي و حسين پاشايي صحبت‎هايي شده که به‎زودي اين بازيکنان به تيم اضافه مي‎شوند. بازيکنان را در قالب گروه باتجربه و جوان کنار هم قرار مي‎دهيم و تيمي را مي‎بنديم که هدفمان در وهله اول اين است که سقوط نکنيم و در ادامه نيم‎نگاهي هم به بالاي جدول داشته باشيم.

سرمربي سابق داماش گيلان با بيان اينکه تمرينات تيم در تهران برگزار مي‎شود، يادآور شد: نفرات مدنظر را به‎زودي جذب کرده و هفته آينده اردوي تيم را در دورود برگزار مي‎کنيم.