زمان : 27 Ordibehesht 1391 - 22:51
شناسه : 51257
بازدید : 3600
روابط عمومي ، كليد حل و فصل مشكلات و داروي درد هاي سازمان است فرماندار بافق در ديدار پرسنل اداره مخابرات بافق : روابط عمومي ، كليد حل و فصل مشكلات و داروي درد هاي سازمان است

بافق "خبرنگار یزدفردا "حسين ندافيان" در ديدار پرسنل اداره مخابرات بافق كه صبح امروز در فرمانداري برگزار شد 27 ارديبهشت را به عنوان روز روابط عمومي و ارتباطات خواند و گفت: اين روز فرصتي است تا نقش و جايگاه روابط عمومي را بعنوان هنر هشتم مرور كنيم.

فرماندار بافق افزود: روابط عمومي بخشي از سازمان است كه وظيفه شناخت فرصتها و محدوديتها را بر عهده دارد و در پي آن است تا با بهترين استفاده ها از فرصت ها، توانايي هاي آن سازمان را به خوبي نمايان سازد.

وي تصريح كرد :به طور کلی روابط عمومی كليد حل و فصل مشكلات و داروي درد هاي سازمان است ، روابط عمومي ،فضا و عرصه عمومی ، پل بین مردم و مراجعین و کارمندان با مدیریت بوده و  براساس تصمیم گیری‌ و استراتژی و مدیریتی که دارند، می‌توانند خط مشی خود را عوض کنند کسانی که در روابط عمومی‌ها کار می‌کنند به نوعی تصمیم گیرنده هستند و باید بهای لازم به این افراد داده شود.

در ادامه ندافيان ضمن تشكر و قدرداني از مسئولان و پرسنل شركت مخابرات بافق و تبريك به مناسبت روز جهاني مخابرات و ارتباطات گفت : مخابرات يكي از ارگانهاي موفق بوده كه مردم كمترين گله يا شكايتي را از اين اداره دارند .

 http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_2290.jpeg

در پايان ميرهدايي رئيس اداره مخابرات شهرستان بافق به ارائه گزارش و فعاليتهاي اين اداره طي يكسال گذشته شد.