زمان : 13 Ordibehesht 1391 - 16:26
شناسه : 50410
بازدید : 3535
آقای فرهمند! آیا می دانید شورای فرهنگ عمومی هم وجود  دارد؟ اوج اهمیت مسائل فرهنگی از دید نماینده فعلی مجلس آقای فرهمند! آیا می دانید شورای فرهنگ عمومی هم وجود دارد؟ دکتر محسن مروی نام عضو ستاد انتخابات دخیل عباس زارع زاده

وارده به یزدفردا :دکتر محسن مروی نام
عضو ستاد انتخابات دخیل عباس زارع زاده

موضوع اهمیت فرهنگ از دید نظام مقدس جمهوری اسلامی چیزی نیست که بر کسی پوشیده باشد.

اصلاً انقلاب ما انقلاب فرهنگی است و ماهیت فرهنگی دارد. تأکیدات بنیانگزار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و پس از آن مقام معظم رهبری در طول این سال ها در خصوص موضوع فرهنگ و نیز در مقابل آن هجمه دشمنان قسم خورده این انقلاب که در این سال ها با شیوه های مختلف از قبیل تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی، ناتوی فرهنگی و ... در این زمینه هم بیکار نمانده و مملکت ما و نظام شیعی برآمده از اسلام ناب محمدی را مورد تهاجم ناجوانمردانه خود قرار داده اند همه و همه دلیل بر این دارد.

 در این باب در کشور شورای عالی فرهنگی به عنوان شاه بیت غزل فرهنگ در ایران اسلامی و پس از آن شورای فرهنگ عمومی در گوشه گوشه این کشور و آن هم از جهت تشکیلات ماهوی ، موضوع فرهنگ عمومی را نیز در منظر سیاستگزاران نظام جلوه می نماید.

قصد پرداختن به جزییات این شورا را در این مجال اندک ندارم.

 یکی از اولین راهبردها و برنامه های مطرح شده از سوی آقای مهندس فرهمند به عنوان نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در ایام تبلیغات دور قبل مجلس شورای اسلامی در سال 88 موضوع فرهنگی بوده است.

آقای فرهمند آیا می دانید درپنج شهرستانی که شما بر آن صولت نمایندگی دارید شورای فرهنگ عمومی هم وجود دارد. چرا در طول این چهار سال در هیچکدام از شهرستان ها و حتی در یک جلسه از جلسات تشکیل شده در آن شرکت ننموده اید؟ ( بماند که شما در تبلیغات کنونی اصلاً برنامه ای ارائه ننموده وفقط بر جزییات عملکردهای خفیف خود زوم کرده اید که بزرگ نمائی آن زبانزد عام و خاص شده است).

  آیا این کج دهنی به موضوع فرهنگ در جامعه نیست؟ اصلاً یک رزومه ای از عملکرد فرهنگی خود در این منطقه چرا ارائه نمی کنید.؟ مردم این منطقه دور و بر خود و منطقه خود و استان خود را می نگرند. آنجا که نماینده ای دیگر از همین خطه، اصلاً نه !

تمام نمایندگان حوزه های دیگر این استان بصورت مرتب در جلسات شورای فرهنگی عمومی مناطق خود شرکت می جویند. درست است حوزه شما وسیع است و طاقت فرسا؛ حداقل برای چند با در سال یا نه یک بار در هر سال بایستی در آن شرکت می نمودید!

آقای فرهمند چرا؟ این چرا هیچ موقع پاسخ داده نخواهد شد! چون جوابی ندارد.

 این هم در میان خیلی عظیمی از سؤلات پاسخ نیافته در خصوص عملکرد آقای فرهمند باقی می ماند و در آخر... فقط فرهنگ قربانی می شود و بس!!!