زمان : 13 Ordibehesht 1391 - 01:06
شناسه : 50398
بازدید : 4985
حمایت دکتر ابرقویی از مهندس فرهمند در دور دوم انتخابات مجلس(2نظر) حمایت دکتر ابرقویی از مهندس فرهمند در دور دوم انتخابات مجلس(2نظر)

با عرض سلام و ادب به محضر مردم فهیم شهرستان ها ی ابرکوه،خاتم،مهریز،بافق وبهاباد

یقین دارم که شما عزیزان با درک و شعور بالای سیاسی ،حضور و مشارکت حداکثری در دور دوم  انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را وظیفه و تکلیف خود می دانید .چرا که در این شرایط حساس هر رأی شما ضمن بیمه کردن انقلاب اسلامی باعث یأس و ناامیدی دشمنان در آسیب زدن به این کشور عزیز خواهد شد.

بنابراین بنده به سهم خود به عنوان یک خادم کوچک که سالها توفیق خدمتگزاری در محضرتان را داشته ام. شما بزرگواران را  به حضور و مشارکت جدی در انتخابات دعوت نموده و امیدوارم همچون گذشته صرف نظر از کوتاهی و قصور در عملکرد برخی از دست اندرکاران برای رضای خداوند متعال و حفظ ارزشهای والای انقلاب اسلامی به ویژه حفظ خون پاک شهدای والا مقام و سر افراز با حضوری برجسته در صحنه ، حماسه دیگری را رقم بزنید.

در پایان ضمن احترام به دو کاندیدای  محترمی که در کمال صداقت ، پاکی و احساس مسئولیت شرعی و وجدانی ، پای در این عرصه مهم گذاشته اند به استحضار میرساند که با تحقیقات بعمل آمده از عملکرد  کاندیداهای  دور دوم نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ،به نظر بنده در این لیست جناب آقای مهندس کاظم فرهمند نماینده محترم شما مردم شریف در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس کمیسیون کشاورزی ،آب و منابع طبیعی کاندیدای اصلح، این دوره می باشند.

امید است که ایشان با رأی بالا و قاطع شما مردم فهیم مجدداً به مجلس شورای اسلامی راه یافته و در کنار سایر منتخبین مردم در این سنگر ارزشمند و تأثیر گذار ، مدرس وار به رسالت شرعی، وجدانی و تاریخی خود عمل نموده و با تمام وجود محبت شما عزیزان را پاسخگو باشند. انشا ا...

محمد رضا ابرقویی

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی یزد  و رئیس سابق دانشگاه های آزاد اسلامی مهریز،انار و پیام نور تفت