زمان : 12 Ordibehesht 1391 - 13:27
شناسه : 50361
بازدید : 4705
مسئول ستاد انتخاباتی  مهندس فرهمند:برگزاری انتخابات سالم و انتخاب فرد اصلح باید در اولویت هر دوره انتخابات باشد(1نظر) مسئول ستاد انتخاباتی مهندس فرهمند:برگزاری انتخابات سالم و انتخاب فرد اصلح باید در اولویت هر دوره انتخابات باشد(1نظر) مهندس حسین نبی زاده مسئول ستاد انتخابات مهندس فرذهمند در گفتگو با خبر نگار یزد فردا با اشاره به جایگاه ویژه ومقدس مجلس شورای اسلامی در نظام جمهوری اسلامی انتخابات را نماد مردم سالاری دینی در انقلاب اسلامی دانست و گفت: هر سال یک انتخابات در کشور برگزار شده است و در هر انتخابات مردم حضور داشتند .

مهندس حسین نبی زاده مسئول ستاد انتخابات مهندس فرذهمند در گفتگو با خبر نگار یزد فردا با اشاره به جایگاه ویژه ومقدس مجلس شورای اسلامی در نظام جمهوری اسلامی انتخابات را نماد مردم سالاری دینی در انقلاب اسلامی دانست و گفت: هر سال یک انتخابات در کشور برگزار شده است و در هر انتخابات مردم حضور داشتند .

وی بیان اینکه داوطلبان با دوری از تخریب و حرمت شکنی و با رعایت اخلاق انتخاباتی در تبلیغات زمینه حضور گسترده مردم را فراهم کنند، گفت: این امر زمینه ساز حضور بانشاط مردم است.

وی تصریح کرد:رعايت اخلاق انتخاباتي از سوي نامزدها و كانديداهاي انتخاباتي را خواست مردم و مطالبه عمومي دانست وتصريح كرد: از آنجا كه نمايندگان مجلس شوراي اسلامي چكيده توده هاي مردم هستند بايد به اخلاق انتخاباتي و رعايت آن بيشتر از ديگران پايبند باشند.

وي با بيان اينكه كانديداها بايد تنها به فكر ارائه برنامه ها وطرح هاي خود باشند، گفت:كانديداها نبايد براي اثبات خود ديگران را تخريب و تضعيف نمايند چرا كه اين امر نه تنها با آموزه هاي ديني مغاير است بلكه با خلق وخوي اسلامي نيز سازگاري ندارد.

وي انتخابات را يك آزمايش بزرگ الهي دانست وگفت:رقابت ها در انتخابات بايد در عين رفاقت وهمدلي باشد وكانديداها از انجام اقداماتي كه منجر به ايجاد تفرقه ونفاق مي شود به شدت پرهيز كنند.