زمان : 10 Ordibehesht 1391 - 12:04
شناسه : 50225
بازدید : 3788
كشف 222 كيلوگرم مرفين و ترياك مهریز رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد: كشف 222 كيلوگرم مرفين و ترياك مهریز رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان يزد از كشف بيش از 222 كيلوگرم مرفين و ترياك در مهريز خبرداد.

به گزارش یزدفردا به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی سپاه الغدیر استان یزد، مأموران ايستگاه شهيدمدني‌ مهريز حين كنترل خودروهاي عبوري به يكدستگاه خودرو هيوندا سانتافه مشكوك و آن را متوقف كردند.


مأموران ايستگاه شهيد مدني با همكاري اكيپ سگ موادياب از خودرو بازرسي و مقدار 53 كيلو و 220 گرم ترياك معادل 105 بسته كشف و ضبط و در اين راستا راننده و سرنشين خودرو بنامهاي نصرالله و زهرا كه از كرمان عازم تهران بودند دستگير شدند.


مأموران ايستگاه شهيدمدني‌ همچنين حين كنترل خودروهاي عبوري طي عملياتي يكدستگاه خودرو سمند را توقيف و با همكاري اكيپ سگ موادياب در بازرسي از خودرو 5 كيلوگرم مرفين كه به طرز ماهرانه اي درون خودرو جاسازي شده بود كشف وضبط و در اين رابطه راننده و سرنشين خودرو بنامهاي يونس و ناصر كه از زاهدان عازم تهران بودند دستگير شدند.


مأموران ايستگاه شهيد مدني همچنين طي چهار مرحله عمليات موفق به كشف و ضبط 164 كيلو و 160 گرم ترياك شدند كه در اين خصوص 6 نفر دستگير و 3 دستگاه خودرو توقيف شد.