زمان : 01 Aban 1384 - 20:48
شناسه : 482
بازدید : 4209
وبلاگ چيست(تکمیلی) وبلاگ چيست(تکمیلی)
 

وبلاگ چيست
وبلاگ محيطي است که به شما امکان انتشار ايده ها، افکار و ديدگاههاﯼ خود، همانند يک روزنامه نگار را مي دهد. احتياجي نيست که يک مقاله و يا داستان طولاني بنويسيد، بلکه يک وبلاگ نويس ذهنيات خود پيرامون مسايل مورد علاقه اش را ارائه مي کند، بدون اينکه اين ايده ها به طور کامل بررسي شده باشند يا مثلاً از لحاظ دستورﯼ يا زيبايي جمله در حد عالي باشند. عاملي که باعث محبوبيت و رشد سريع پديده وبلاگ در ميان کاربران اينترنت شده است، راحتي استفاده از اين ابزار مي باشد. با استفاده از سيستم هاي موجود وبلاگ، بدون نياز به صرف وقت و هزينه براي طراحي کامل يک سايت اختصاصي، تنها با پر کردن چند فرم تحت وب مي توانيد شروع به نوشتن مطلب در قالب يک ســايت اختصاصي کنيد.

PersianBlog سايتي است مخصوص وبلاگ نويسان فارسي زبان که سعي دارد با ارائه ابزارهاي استاندارد، مشکلات کاربران وبلاگ نويس ايراني را حل نمايد. محيط کارﯼ، اديتور و سيستم نظر خواهي کاملاً فارسي و قالبهاي (template) قابل تغيير، نمونه اﯼ از امکاناتي است که اين سايت براي علاقه مندان فراهم آورده است.

از ديگر مزيتهاي سايت PersianBlog متمرکز نمودن وبلاگ نويسان فارسي زبان در يک سايت و در نتيجه افزايش بينندگان اين وبلاگها است.

پيشنهاد يزد فردا به شما اين است كه وبلاگ خود را در آدرس blogspotايجاد كنيد هرچند محيط كارتان فارسي نيست ولي واقعا احساس مي كنيد يك سايت در اختيار شماست چرا كه براي هر خبر مي توانيد عكس اضافه كنيد و نظر كاربران را داشته باشيد يا تيتر خبر را در صفحه اصلي و اصل خبر را در صفحه لينك آن داشته باشيد يا لوگو را به راحتي تغيير رنگ دهيد يا آدرس وآنچه در لوگو نوشته ايد را به راحتي تغيير دهيد اگر مي خواهيد چند نمونه از اين وبلاگها را ببينيد به آدرسهاي زير سر بزنيد

وبلاگ خبری یزد فردا

http://yazdaks.blogspot.com/

اگر پسنديد يد و خواستيد وبلاگ بسازيد اينجا را كليك كنيدCreate your blog now و بعد از تكميل نام و درج پسورد شش رقمي به انتخاب خود و تكرار آن ودرج نام در خانه بعد(كه البته نبايد نام و پسورد را فراموش كنيد ) و ثبت ايميل كه بهتر است واقعي باشد مربع پايين را علامت دار كرده و Continue را در پايين صفحه كليك كنيد در صفحه بعد آنچه مي خواهيد در بالاي صفحه شما نوشته شود را به فارسي در خانه اول بنويسيدو در خانه دوم نام وبلاگ خودتان را به انگليسي اضافه كنيد وبعد حروفي را كه ميبينيد در خانه بعدي وارد كنيد و Continue را كليك كنيد در صفحه بعد قالب وبلاگ خود را  انتخاب كرده وContinue را كليك كنيدكمي صبر كنيد وبلاگ شما ساخته شده  Start posting را كليك كنيد و بعد از وارد كردن اطلاعات وانتخاب عكس از كامپيوتر خود كليد نارنجي پايين را كليك كنيد تا پيام شوا ارسال شود ودر صفحه بعد كليد آبي سمت چپ را كليك كنيد وبعد از چهار گزينه بالاي صفحه گزينه سمت راست راكلك كنيد تا وبلاگ خود را مشاهده كنيد آدرس بالاي صفحه آدرس وبلاگ شماست و هروقت خواستيد وارد وبلاگ خود شويد بعد از آمدن به اين صفحه گزينه Blogger را در بالاي صفحه كليك كنيد و با وارد كردن نام و پسورد خودتان به صفحه اي ميرويد كه مي توانيد اطلاعات لازم را اضافه يا ويرايش كنيد

از اينكه خلاصه بود پوزش مي خواهيم در اين قسمت توجه شما را به وبلاگهايي كه مي توانيد بسازيد جلب مي كنيم

1- تاريخ وجغرافياي روستا يا شهر خودتان

2- معرفي نخبگان استان

3- معرفي مكانهاي ديدني استان

4- معرفي مدرسه و ارسال اخبار مدرسه خودتان

5- معرفي محل كار و ارسال خبر محل كار خودتان

6- شعر داستان و...... 

تکمیلی: به سفارش دوستان این هم آدرس یک وبلاگ تمام فارسی برای مبتدیان

BLOGFA - Persian Weblog Service

 

 اینجارا کلیک کنید